site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Facebook pomoże reklamodawcom w przygotowaniach do igrzysk olimpijskich
9.08.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Facebook pomoże reklamodawcom w przygotowaniach do igrzysk olimpijskich

s3-olympics--default--1280

Jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych zapoczątkował akcję „Give your game everything”, w której wesprze reklamodawców w działaniach pobudzających czynności marketingowe, prowadzone podczas przyszłorocznych Igrzysk Olimpijskich.

Idea kampanii powstała w regionie Azji oraz Pacyfiku i opiera się na przeprowadzonej przez You Gov ankiecie, która dotyczyła 9 173 osób w przedziale wiekowym 18-64 lat. Badania zostały zrealizowane w kwietniu br. w Wielkiej Brytanii, Australii, Niemczech, Brazylii, Japonii, Francji, Rosji, Stanach Zjednoczonych, a także Korei.  Według administratorów Facebooka, wyniki kwestionariusza pokazują, z jakich aplikacji korzystają użytkownicy, a także określają, jakie dyscypliny sportowe interesują internautów podczas rozgrywanych Igrzysk Olimpijskich w 2020 roku. 

Są to istotne informacje dla agencji reklamowych, które nie są oficjalnymi mecenasami imprezy. Z racji obowiązującej „Reguły 40” MKOI, (która zakazuje wykorzystania wizerunku przez uczestników olimpiady do celów komercyjnych), firmy muszą znaleźć inne rozwiązanie, aby wykorzystać na swoją korzyść szum wokół olimpiady.

Zarządcy Facebooka mają nadzieję, że zrozumienie zachowań grupy odbiorczej reklam, pomoże firmom w realizacji nowych akcji reklamowych. Ważne jest, aby spoty były spójne z zasadami działań użytkowników w internecie. Nieistotne, czy dany ogłoszeniodawca jest oficjalnym sponsorem wydarzenia. 

Firmy, dzięki otrzymanym danym, mają możliwość analizowania działań użytkowników za pomocą mikrostrony. Zawiera ona dane na temat sposobu użytkowania aplikacji na wszystkich portalach społecznościowych. Z udoskonalenia mogą korzystać w czasie rozgrywanych sportowych, a także globalnych imprez np. Igrzysk Olimpijskich. 

Kampania jest realizowana przez Facebook IQ wraz z jego zespołami kreatywnymi. Jako stowarzyszenie wspomagające wymienia się APPAC, zajmujące się działalnością na rzecz badań, ochrony oraz promocji lokalnego dziedzictwa ojcowskiego. Spot wyprodukowała firma RD Content, a jego reżyserem jest Jack Weatherley. 

Obecnie nie wiadomo, ile firm postanowiło skorzystać z usług Facebooka oraz o ile jego działania przyczynią się do wzrostu osiągnięć sprzedażowych reklamodawców. Jedno jest jednak pewne, agencje reklamowe mają nowy sposób, aby dotrzeć do sympatyków sportów olimpijskich, co może przyczynić się do obniżenia rangi oficjalnych sponsorów imprezy.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: thedrum.com

akcja promocyjna Facebook Igrzyska Olimpijskie kampania

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMBridge rozpoczyna współpracę z portalem grupy Unilever – Cleanipedia.com
FOLLOVERS: TikTok i Instagram narzędziami promocji dla młodych twórców i marek

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • screen-post-hIXmJH9xhoo-unsplash
    Video spot, rewarded czy virtual OOH? Sprawdzone sposoby na kampanię w mobile gamingu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow