site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Facebook powie nam więcej o reklamach
20.02.2019  |  Dodane przez Natalia Sikora w meandry marketingu

Facebook powie nam więcej o reklamach

access-app-application-267399

Wkrótce użytkownicy dowiedzą się więcej na temat wyświetlanych reklam. Facebook planuje udostępnić informacje, w jaki sposób reklamodawcy wykorzystują dane.

Wzrasta świadomość użytkowników najpopularniejszego serwisu społecznościowego. Coraz więcej osób zastanawia się, z jakiego powodu dana reklama została im wyświetlona. Już teraz możemy się tego dowiedzieć, klikając w opcję „Dlaczego to widzę?”. Jak podaje TechCrunch, już od 28 lutego na Facebooku pozyskamy jeszcze więcej informacji na temat tego, dlaczego widzimy dany komunikat.

W ten sposób reklamodawcy potwierdzają, że mają oni pozwolenie na wykorzystanie danych (w tym numer telefonu czy adres e-mail) do niestandardowego targetowania reklam.

Osoby korzystające z Facebooka będą miały większą przejrzystość na temat tego, kiedy i przez kogo ich dane kontaktowe zostały przesłane. Dotąd użytkownicy mogli pozyskać informację, które marki korzystały z danych do targetowania. Nie ujawniano jednak, kto je przesłał oraz kiedy to zrobiono.
Głównym celem zmian jest zapewnienie internautom lepszego zrozumienia sposobu, w jaki reklamodawcy wykorzystują informacje.

Przy tak dużej liczbie użytkowników zaniepokojonych tym, w jaki sposób Facebook wykorzystuje ich dane, może zapewnić to wzrost zaufania do serwisu. Zmiana ma zostać ogłoszona oficjalnie już wkrótce.

Facebook reklamy social media

Dodano przez Natalia Sikora

Poprzedni wpisNeuromarketing – jak optymalizować działania marketingowe?
Jak robić content marketing w 160 znakach?

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • kayla-velasquez-6Xjl5-Xq4g4-unsplash
    Bez zmiany nawyków użytkowników social mediów walka z dezinformacją będzie niemożliwa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow