site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Facebook Protect, czyli ochrona najaktywniejszych kont i stron marek
14.12.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Facebook Protect, czyli ochrona najaktywniejszych kont i stron marek

timothy-hales-bennett-OwvRB-M3GwE-unsplash

W związku z ciągłym ulepszaniem Facebooka w zakresie bezpieczeństwa, zostaje rozszerzony Facebook Protect, przeznaczony do ochrony profili bardziej narażonych na ataki hakerów, obrońców praw człowieka, dziennikarzy czy urzędników państwowych. Facebook Protect będzie pomagał takim grupom ludzi zastosować silniejsze zabezpieczenia kont, takie jak uwierzytelnianie dwuskładnikowe, a także będzie monitorował potencjalne zagrożenia hakerskie. 

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe znacznie poprawia bezpieczeństwo kont internetowych. Jednak ta ważna funkcja była niedostatecznie wykorzystywana w Internecie, nawet przez osoby, które są bardziej narażone na ataki złośliwych hakerów. W ramach usługi Facebook Protect, rejestracja i korzystanie z uwierzytelniania dwuskładnikowego ma być bezproblemowe dla najbardziej zagrożonych grup. Osoby, które nie zarejestrują się w terminie wskazanym w powiadomieniu, nie będą mogły zalogować się na swoje konto, dopóki nie ukończą procesu rejestracji. 

Jak podaje źródło, usługa Facebook Protect została przetestowana już w 2018 roku, a w 2020 rozszerzona w USA. We wrześniu 2021 roku Facebook poinformował o pojawieniu się programu zabezpieczeń Facebook Protect w kolejnych krajach. 

Autor tekstu: Maria Wiśniewska
Źródło zdjęcia głównego: Timothy Hales Bennett/Unsplash

Facebook nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKampania Karp Zdrowy z Natury
Kampania wizerunkowa inFaktu: popkultura, memy i ważne przesłanie

Podobne wpisy:

  • szabo-viktor-UfseYCHvIH0-unsplash
    Testowe wprowadzenie reklam do YouTube Shorts
  • hand-g67e065733_1920
    TikTok testuje nowy format reklamowy Search Ads

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...