site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Facebook testuje nową funkcję
16.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Facebook testuje nową funkcję

tim-bennett-OwvRB-M3GwE-unsplash

E-mail marketing na portalu Marka Zuckerberga już wkrótce może stać się codziennością. Trwają właśnie testy nowego narzędzia dla małych oraz średnich firm, które umożliwia tworzenie i śledzenie kampanii mailingowych z poziomu Facebooka.

Po wejściu w sekcję Wiadomości na niektórych Stronach pojawiły się dwie nowe zakładki: E-maile marketingowe oraz Kontakty. 

źródło: rysujefejsbuki.pl

Pierwsza z nich umożliwia tworzenie kampanii z wykorzystaniem e-maili, druga zaś służy do tworzenie bazy z mailowymi adresami użytkowników, które można wprowadzać ręcznie bądź skorzystać z wariantu przesłania gotowego pliku z danymi. Decydując się na to drugie rozwiązanie, należy pamiętać o 3 rzeczach dotyczących takiego pliku – oprócz e-maili musi on zawierać także imiona i nazwiska subskrybentów, być w formacie CSV, XLS lub XLSX, a jego rozmiar nie może przekroczyć 1 MB.

Warunkiem korzystania ze stworzonego przez Facebooka narzędzia do e-mail marketingu jest potwierdzenie, że właściciele wprowadzonych do bazy adresów wyrazili zgodę na ich używanie i przetwarzanie w celach marketingowych.

Warto dodać, że maile wysyłane z poziomu Facebook Pages będą dostarczane do odbiorców z adresu business.mailbyfb.com.

Czy nowa funkcja pomyślnie przejdzie testy i zostanie wprowadzona na stałe? Przekonamy się już w najbliższym czasie. Z pewnością jest godnym uwagi rozwiązaniem, które może okazać się niezwykle cennym narzędziem w rękach marketerów.

Autor tekstu: Karolina Foss
Źródło zdjęcia głównego: Tim Bennett/Unsplash

Facebook nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCoca-Cola HBC Polska najbardziej odpowiedzialną firmą FMCG
Jak uniknąć problemów podczas wideokonferencji?

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow