site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Facebook udostępnia CatchUp
3.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Facebook udostępnia CatchUp

neonbrand-bo8CqGmjjrI-unsplash

Administratorzy jednego z najpopularniejszych portali społecznościowych postanowili rozpowszechnić nowe narzędzie, dzięki któremu użytkownicy będą mogli rozmawiać ze sobą bez konieczności włączania kamery. Funkcja ma pomóc osobom zamieszkującym kraje, gdzie łączność jest ograniczona.

Stworzenie szóstego narzędzia Facebooka jest odpowiedzią na niedoskonałości tradycyjnego telefonu komórkowego. Jak poinformowali na blogu twórcy Catch Upa, w czasach ogólnej izolacji bardzo ważne jest kontaktowanie się z bliskimi, lecz często tego nie robimy z obawy, że zadzwonimy do kogoś w nieodpowiedniej dla niego chwili. Teraz, za sprawą nowej funkcji, ten problem się rozwiązuje. Aplikacja poinformuje użytkowników, kiedy ich bliscy mogą rozmawiać, a kiedy nie, za pomocą statusów: „gotowy do rozmowy” lub „offline”.

źródło: apps.apple.com

Ponadto, dzięki nowej funkcji możemy połączyć się jednocześnie z maksymalnie 7 osobami. Co ważne, osoby pragnące skorzystać z aplikacji nie muszą posiadać konta na Facebooku. CatchUp w celu wykonywania połączeń, może uzyskać dostęp do listy kontaktów telefonu. Zanim jednak to zrobi, musi uzyskać do niej pozwolenie.

Narzędzie nie zostało jeszcze oficjalnie zaprezentowane i przeznaczone do użytku, ponieważ obecnie trwają testy aplikacji w Stanach Zjednoczonych. Po ich ukończeniu, aplikacja zostanie udostępniona użytkownikom iOS oraz Androida. Nie jest jednak pewne, czy funkcja będzie wyglądać dokładnie tak, jak przedstawiano ją dotychczas. Zmiany mogą wynikać np. ze względu na politykę danych czy warunki korzystania z Facebooka. Na YouTubie zostało opublikowane nagranie przedstawiające możliwości tego narzędzia.

Aplikacja ma być pomocna dla osób zamieszkujących państwa, gdzie istnieje problem z odpowiednią jakością zasięgu. Miejmy nadzieję, że funkcja stanie się realnie pomocna dla tych użytkowników, którzy w obecnych czasach nie mogą spotkać się ze swoimi bliskimi.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: NeONBRAND/Unsplash

CatchUp Facebook nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJuż jest! Aplikacja mobilna Wydawnictwa Operon dla nauczycieli
Marka pracodawcy w obliczu pandemii – raport z perspektywy pracowników

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-XfnfMlNpWDo-unsplash
    TikTok stawia na naukę!
  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow