site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Facebook udostępnia nowe reakcje w związku z pandemią
22.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Facebook udostępnia nowe reakcje w związku z pandemią

3026986

W zeszły piątek, 17 kwietnia, zarządcy Facebooka wprowadzili kolejne zmiany z powodu panującego na świecie koronawirusa. Tym razem użytkownicy będą mogli korzystać z emoji, dzięki którym okażą solidarność i wsparcie znajomym, z którymi nie mogą się spotkać osobiście. Emotikony mają być dostępne dla wszystkich użytkowników jeszcze w tym tygodniu.

Działania administratorów jednego z najpopularniejszych serwisów społecznościowych są odpowiedzią do aktualnych wydarzeń. W czasie, gdy powinniśmy zostać w domu i nie możemy spotykać się ze znajomymi, nowe narzędzie o nazwie „care” ma za zadanie ułatwić nam okazywanie emocji w serwisie. Na stronie występuje w kształcie uśmiechniętej buźki, trzymającej serce, natomiast w Messengerze zostało przedstawione jako fioletowe, pulsujące serce, którym można zastąpić poprzednie czerwone serduszko.

We’re launching new Care reactions on @facebookapp and @Messenger as a way for people to share their support with one another during this unprecedented time.

We hope these reactions give people additional ways to show their support during the #COVID19 crisis. pic.twitter.com/HunGyK8KQw

— Alexandru Voica (@alexvoica) April 17, 2020

Na razie nie wiadomo, czy nowe reakcje pozostaną na portalu społecznościowym na stałe oraz z jaką częstotliwością użytkownicy platformy zechcą korzystać z tej funkcji. Jedno jest jednak pewne, wprowadzone emoji może korzystnie wpłynąć na kontakty międzyludzkie, a co się z tym wiąże, na dobre samopoczucie internautów, co jest szczególnie ważne w tym trudnym czasie.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: pikisuperstar/Freepik

emoji Facebook koronawirus nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSuzuki z działaniami CSR w dobie koronawirusa
Jak globalna epidemia zmieniła komunikację z klientami?

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow