site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Facebook umożliwia transmisje live w Messenger Room
6.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Facebook umożliwia transmisje live w Messenger Room

NRP-Rooms_to_Live_Launch_banner_FINAL

Messenger Room to nowa propozycja Facebooka, która służy do prowadzenia wideokonferencji. W czasach pandemicznych szybko zyskała na popularności i uznanie wśród internautów, do tego stopnia, że zespół Zuckerberga zdecydował się już na kolejny krok w jej rozwoju. Obecnie można udostępniać rozmowy z „pokoi” w transmisji live.

Messenger Room zadebiutował na globalnym rynku 25 kwietnia 2020 r. i jest alternatywą dla Zooma czy Google Meet’a. W Polsce pojawił się w połowie maja i daje użytkownikom możliwość tworzenia wideokonferencji, w których może uczestniczyć do 50 osób. W koronawirusowe rzeczywistości, kiedy liczba transmisji na żywo wzrosła dwukrotnie w porównaniu z rokiem poprzednim to doskonała możliwość do komunikacji np. artystów ze swoimi fanami, ale nie tylko. Live’y obecnie są popularne w każdej branży.

Pandemia sprawiła, że kontakty towarzyskie i życie zawodowe przeniosło się do Internetu. Dlatego Facebook reaguje na zmiany i dba o swoich użytkowników. Obecnie umożliwia internautom udostępnianie transmisji na żywo z Messenger Room na Facebooku.

Jak to działa?

Założyciel pokoju rozpoczyna i kontroluje transmisję live. Udostępnienia ją na Facebooku, a także zaprasza innych do rozmowy oraz decyduje, kto może ją oglądać. Wszyscy uczestnicy otrzymują powiadomienie z zaproszeniem do udziału na żywo i muszą wyrazić na nie zgodę. Mają również możliwość opuszczenia wirtualnego spotkania przed jego uruchomieniem. Twórca może także dodawać lub usuwać uczestników z transmisji na żywo w dowolnym momencie.

Kreator rozmów, chcąc dotrzeć do szerszego grona odbiorców, może wybrać miejsce do transmisji. Wideokonferencję można udostępnić na swoim profilu, stronie firmowej czy w obrębie grupy. Link do live’a można przekazać także poza Facebooka.

Podobnie, jak w przypadku innych filmów na żywo, serwis zbiera i przegląda dźwięk i wideo z transmisji, aby mieć pewność, że jest ona zgodna ze standardami społeczności. Ponadto fachowcy Zuckerberga zapowiadają, że Messenger Room będzie stale rozwijany, także na aplikację mobilną Facebook i Messenger oraz aplikację komputerową Messenger. I to nie koniec nowości, jakie na nas czekają. 

Autor tekstu: Patrycja Jaksim

O autorce: Specjalista ds. Public Relations. Autorka projektu www.prtoday.pl. Zafascynowana rozwojem kompetencji i szeroko pojętym tematem komunikacji marki z podmiotami rynku. Pomaga małym i średnim firmom wykorzystywać narzędzia PR do skutecznej komunikacji z otoczeniem.

Źródło zdjęcia głównego: about.fb.com

Facebook nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisVideoSelfie w telewizyjnej kampanii reklamowej Alior Banku
Nowa kampania Grupy Polsat promująca ofertę instalacji fotowoltaicznych

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-XfnfMlNpWDo-unsplash
    TikTok stawia na naukę!
  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow