site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Facebook wprowadza limit reklam
28.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Facebook wprowadza limit reklam

341573-PA98F1-735

By pomóc przedsiębiorcom osiągać lepsze wyniki, Facebook ogranicza liczbę aktywnych “adsów”. Oznacza to, że już wkrótce dla małych i średnich firm granicą będzie 250 reklam. 

Wraz z początkiem 2021 roku będzie można spodziewać się ograniczeń nakładanych w systemie reklamowym Facebooka. Mają być one stopniowo wprowadzane w okresie od 16 lutego do 20 kwietnia. Prawdopodobnie w Polsce większość stron na Facebooku będzie ograniczona do tworzenia maksymalnie 250 reklam. Ma to związek z miesięcznym budżetem reklamowym, na jaki decydują się reklamodawcy. 

źródło: rysujefejsbuki.p

Warto podkreślić, że limit nałożony będzie na konkretną stronę, nie zaś na konto reklamowe. Choć wprowadzony zostanie on za kilka miesięcy, już teraz można sprawdzić, jakie ograniczenia zostaną przypisane dla stron, którymi administrujemy i kiedy zostaną one wprowadzone. W tym celu portal Marka Zuckerberga udostępnił narzędzie dostępne pod tym linkiem: klik.
Po przekroczeniu limitu nie będzie możliwości tworzenia nowych reklam ani edytowania obecnych. Jedyną możliwą opcją będzie jedynie ich wyłączenie. 

Modyfikacje, na które zdecydował się Facebook, motywowane są faktem, iż zbyt dużo reklam wyświetlanych w tym samym czasie (i przy ograniczonym budżecie) może negatywnie odbijać się na wynikach. Im więcej ich znajduję się w fazie uczenia, tym dłużej ona trwa, a system potrzebuje zdecydowanie więcej czasu, by zebrać dane potrzebne do optymalizacji.

Co więcej, światowy gigant zapowiedział również zmiany związane z historią reklam. Teraz dane mają bowiem być przechowywane jedynie przez 3 lata, a nie bezterminowo, jak miało to miejsce dotychczas.

Autor tekstu: Karolina Foss
Źródło zdjęcia głównego: Freepik

Facebook nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisForum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
Webinar Newspoint: 7 praktycznych zastosowań monitoringu mediów w procesach sprzedaży

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow