site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Facebook wprowadza nowość dla właścicieli małych firm
24.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Facebook wprowadza nowość dla właścicieli małych firm

facebook-1903445_1280

Zarządcy Facebooka postanowili wprowadzić usługę Facebook Business Suite, która zrzesza największe portale społecznościowe. Opcja ma być pomocna przedstawicielom małych przedsiębiorstw w zarządzaniu profilami na najpopularniejszych serwisach internetowych. W przyszłym roku narzędzie zostanie udostępnione również właścicielom dużych firm.

Dlaczego mechanizm jest przydatny dla małych przedsiębiorstw?

Nowe rozwiązanie ma pomóc komunikować się z klientami nie tylko na Facebooku czy Messengerze, ale również na Instagramie oraz WhatsAppie. Interfejs oprócz kontaktowania się z odbiorcami, jest także przydatny podczas gromadzenia wiadomości, powiadomień i alertów w jednym miejscu. Z pomocą tego narzędzia weryfikacja skuteczności powziętych działań jest prostsza. 

Facebook Business Suite – co jeszcze zawiera?

Oprócz wspomnianych wyżej możliwości funkcja pozwala również na połączenie profili na wybranych serwisach, dzięki czemu pracownik firmy może udostępnić post na Facebooku i Instagramie w tym samym czasie. Co więcej, mechanizm lepiej koncentruje się na wydajności postów wideo. Ponadto, dzięki zgromadzonym na wyżej wspomnianych portalach statystykom, przedstawiciele firm mają okazję dowiedzieć się, co przemawia do ich odbiorców oraz czego szukają ich klienci w internecie.

Jak narzędzie będzie funkcjonowało w przyszłości?

Facebook w najbliższym czasie planuje również zintegrować funkcję przesyłania wiadomości WhatsApp z aplikacją. Przedstawiciele portalu przez ostatnie półtora roku pracowali nad integracją swoich aplikacji do przesyłania wiadomości. Jeżeli WhatsApp zostanie rzeczywiście dodany do Business Suite, to będzie to pierwsza aplikacja umożliwiająca udzielanie odpowiedzi na wszystkich trzech platformach.

Opcja integruje wszystkie kluczowe narzędzia do zarządzania biznesem na najważniejszych mediach społecznościowych w jednej aplikacji, przez co wydaje się być realnym wsparciem dla właścicieli małych firm. Czy tak się stanie? Czas pokaże.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Gerd Altmann/Pixabay

Facebook nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
WP rozpoczyna akcję „Dbaj, nie panikuj”

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow