site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Facebook wprowadza opcję weryfikacji pracy moderatora grupy
20.02.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Facebook wprowadza opcję weryfikacji pracy moderatora grupy

341560-PA98EM-575

Facebook testuje narzędzie, które będzie sprawdzało aktywność użytkowników odpowiedzialnych za prawidłowe działanie grup. Funkcja ma za zadanie zweryfikować, w jaki sposób osoba zarządzająca kontem wywiązuje się ze swoich obowiązków. 

O sprawie kilka dni temu poinformował ekspert ds. mediów społecznościowych, Mat Navarra. Za pomocą wpisu na Twitterze tłumaczy, że nowa opcja pozwoli na kontrolę poziomów aktywności każdej osoby zarządzającej społecznością oraz porównanie ich działań między sobą. 

„Wiemy, że zaawansowani administratorzy często zarządzają swoimi grupami z zespołem współzarządców i moderatorów. Wielu z was stwierdziło, że korzysta z dziennika aktywności administratora, aby zobaczyć, jakie czynności wykonał dany pracownik, ale nie było sposobu, jak zobaczyć liczbę działań podejmowanych przez każdego członka zespołu. Aby ułatwić administratorom zrozumienie, w jaki sposób ich zespoły przyczyniają się do codziennych zadań w swoich grupach, wprowadzamy nową sekcję szczegółów „Administrator i moderator” w usłudze Group Insights” powiedział Mat Navarra.

Facebook Tests Moderator Activity Insights https://t.co/JOKeH0YYMR

— Matt Navarra (@MattNavarra) February 13, 2020

Narzędzie będzie sprawdzało aktywność pracowników odpowiedzialnych za prawidłowe działanie grupy w 5 kategoriach: prośby o dołączenie do społeczności (zatwierdzone i odrzucone), posty (zatwierdzone oraz odrzucone), a także ilość usuniętych wpisów. Dodatkowo w razie potrzeby, każda firma może pobrać te dane, aby móc w przyszłości na bieżąco rejestrować działania swoich zleceniobiorców. 

Funkcja ta stanie się bardzo przydatna dla marketerów oraz osób zlecających zwiększenie aktywności i kontrolę jakości komentarzy czy postów. Ponadto nowa opcja będzie dodatkową motywacją dla osób zarządzających grupą, którzy pragną zostać docenieni przez swoich zleceniodawców. 

Obecnie nowe narzędzie jest sprawdzane, a po zakończeniu testów zostanie udostępnione we wszystkich grupach. Mimo, że funkcja raczej nie jest rewolucyjna, może realnie pomóc marketerom w weryfikacji działań, a przez to stać się motywacją do efektywniejszej i wydajniejszej pracy.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: freepik.com

Facebook grupy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNajwiększa konferencja marketingowa w Polsce już w marcu!
Znamy agendę #15 DIMAQ VOICE!

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • freestocks-I_pOqP6kCOI-unsplash
    Cyberataki na konta Facebook Business kosztują ofiary setki tysięcy dolarów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow