Administratorzy Facebooka postanowili ogłosić sierpień miesiącem niesienia wsparcia czarnoskórym przedsiębiorcom. Właściciele firm mogą liczyć na miesięczne szkolenia, pomoc w programowaniu, a także dzięki wyróżnieniu przez portal, możliwość prezentacji swoich małych firm.
Dlaczego zorganizowano wydarzenie?
Filantropijne działania zarządców serwisu są odpowiedzią na Narodowy Miesiąc Czarnych Biznesów, a także na trudności w prowadzeniu własnego przedsiębiorstwa ze względu na panującą pandemię koronawirusa. Pracownicy serwisu zapewniają serię szkoleń z różnych dziedzin tematycznych m.in. zdrowia, jedzenia i napoi, mody i urody, dobrego samopoczucia i finansów. Ponadto, właściciele firm będą mieli okazję do przybliżenia historii powstawania ich zakładów pracy. Wirtualne szkolenia są bezpłatne i można przyłączyć się do nich w każdej chwili.
Na co mogą liczyć potrzebujący?
W specjalnie wystosowanym komunikacie możemy przeczytać, że pracownicy Facebooka nawiązali współpracę z Black Chambers, która ma wspomóc giganta w niesieniu pomocy. Akcję rozpoczyna Q&A, podczas której właściciele firm mogą zadawać pytania na Instagramie i Facebooku prezesowi spółki. Ponadto, dzięki ich współpracy, czarnoskórzy przedsiębiorcy otrzymają wskazówki dotyczące dobrze prosperującej społeczności internetowej, dostosowaniu swojej firmy do obecnie panujących warunków rynkowych, a także umożliwienia dostępu do kapitału oraz sieci zawodowych.
Co jeszcze proponują organizatorzy?
Co tydzień będą organizowane wideorozmowy z czarnoskórymi właścicielami firm, którzy podzielą się historiami swoich podróży biznesowych. Co więcej, za pomocą wideoczatu osoby korzystające ze szkoleń otrzymają możliwość konsultacji z różnymi twórcami oraz wpływowymi osobami, takimi jak Kyle Dendy czy Kelly Augustine. Chętni mogą również wziąć udział mi.in w ćwiczeniach Ariela Harrisa Belgrave’a oraz w warsztatach kulinarnych z The Spice Suite. Ponadto, do kadry szkolącej dołączyła także firma medialna, która również zamierza udostępnić materiały pomocnicze w formie niespodzianek.
Udział czarnoskórych przedsiębiorców wynosi 37% w stosunku do ogólnej liczby wszystkich założycieli firm. Dlatego opisana wyżej forma pomocy zaproponowana przez administratorów Facebooka, może w znacznym stopniu wspomóc potrzebujących, a także przyczynić się do wzrostu zakładanych działalności gospodarczych przez czarnoskórych inwestorów. Nie tylko w USA, ale na całym świecie.
Autor: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Lena Helfinger/Pixabay
Komentarze: brak