site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Facebook wspomaga czarnoskórych przedsiębiorców
12.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Facebook wspomaga czarnoskórych przedsiębiorców

racism-5375826_1280

Administratorzy Facebooka postanowili ogłosić sierpień miesiącem niesienia wsparcia czarnoskórym przedsiębiorcom. Właściciele firm mogą liczyć na miesięczne szkolenia, pomoc w programowaniu, a także dzięki wyróżnieniu przez portal, możliwość prezentacji swoich małych firm.

Dlaczego zorganizowano wydarzenie?

Filantropijne działania zarządców serwisu są odpowiedzią na Narodowy Miesiąc Czarnych Biznesów, a także na trudności w prowadzeniu własnego przedsiębiorstwa ze względu na panującą pandemię koronawirusa. Pracownicy serwisu zapewniają serię szkoleń z różnych dziedzin tematycznych m.in. zdrowia, jedzenia i napoi, mody i urody, dobrego samopoczucia i finansów. Ponadto, właściciele firm będą mieli okazję do przybliżenia historii powstawania ich zakładów pracy. Wirtualne szkolenia są bezpłatne i można przyłączyć się do nich w każdej chwili.

Na co mogą liczyć potrzebujący?

W specjalnie wystosowanym komunikacie możemy przeczytać, że pracownicy Facebooka nawiązali współpracę z Black Chambers, która ma wspomóc giganta w niesieniu pomocy. Akcję rozpoczyna Q&A, podczas której właściciele firm mogą zadawać pytania na Instagramie i Facebooku prezesowi spółki. Ponadto, dzięki ich współpracy, czarnoskórzy przedsiębiorcy otrzymają wskazówki dotyczące dobrze prosperującej społeczności internetowej, dostosowaniu swojej firmy do obecnie panujących warunków rynkowych, a także umożliwienia dostępu do kapitału oraz sieci zawodowych.  

Co jeszcze proponują organizatorzy?

Co tydzień będą organizowane wideorozmowy z czarnoskórymi właścicielami firm, którzy podzielą się historiami swoich podróży biznesowych. Co więcej, za pomocą wideoczatu osoby korzystające ze szkoleń otrzymają możliwość konsultacji z różnymi twórcami oraz wpływowymi osobami, takimi jak Kyle Dendy czy Kelly Augustine. Chętni mogą również wziąć udział mi.in w ćwiczeniach Ariela Harrisa Belgrave’a oraz w warsztatach kulinarnych z The Spice Suite. Ponadto, do kadry szkolącej dołączyła także firma medialna, która również zamierza udostępnić materiały pomocnicze w formie niespodzianek.

Udział czarnoskórych przedsiębiorców wynosi 37% w stosunku do ogólnej liczby wszystkich założycieli firm. Dlatego opisana wyżej forma pomocy zaproponowana przez administratorów Facebooka, może w znacznym stopniu wspomóc potrzebujących, a także przyczynić się do wzrostu zakładanych działalności gospodarczych przez czarnoskórych inwestorów. Nie tylko w USA, ale na całym świecie.

Autor: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Lena Helfinger/Pixabay

afroamerykanie biznes Facebook wsparcie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisE-mail to najskuteczniejsze narzędzie marketingowe
Zrozumieć marketing w handlu: Multi- czy Omni-?

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • s-o-c-i-a-l-c-u-t-eXmrW9I1Fnw-unsplash
    Jak rozwijać biznes online? Kluczowe trendy w e-commerce w 2023 roku

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow