site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Facebook zamierza wprowadzić ranking komentarzy
25.06.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Facebook zamierza wprowadzić ranking komentarzy

communication-connection-data-162622

Facebook poinformował, że wprowadzi w swoim algorytmie ranking komentarzy. Światowy gigant tłumacząc się troską o czas poświęcany mediom społecznościowym przez  użytkowników, planuje zmiany. Mają one na celu promowanie sensownych, znaczących rozmów pokazując ludziom komentarze najbardziej dla nich istotne.

Portal Zuckerberga stara się korzystnie wpływać na jakość treści pojawiających się pod konkretnymi postami, które często pozostawiają wiele do życzenia. Ranking komentarzy będzie je klasyfikować i promować te najbardziej odpowiednie dla użytkowników. Pierwszeństwo będą miały te wzbudzające najsilniejsze reakcje, zawierające interakcje od strony lub osoby, która pierwotnie opublikowała post lub od jej znajomych. Z kolei na końcu listy będą treści nie odnoszące się merytorycznie do posta.

Facebook będzie brał pod uwagę kilka czynników w rankingu:

  • Uczciwość: portal chce, aby ludzie widzieli bezpieczne i autentyczne wypowiedzi użytkowników. Jeśli będą naruszać standardy społeczności, zostaną usunięte.
  • Opinie odbiorców: na podstawie przeprowadzonych ankiet, Facebook będzie posiadał wiedzę odnośnie treści, które ludzie chcą widzieć.
  • Jak użytkownicy wchodzą w interakcję z komentarzami: obejmuje to sygnały, w tym, czy dana osoba go polubiła, zareagowała i odpowiedziała.
  • Kontrola: każdy będzie mógł moderować komentarze w swoim poście, ukrywając je, usuwając, bądź interweniując.

Należy zwrócić uwagę na to, że ranking będzie domyślnie włączany jedynie dla stron i osób z wieloma obserwatorami. Osoby, które nie są zbyt popularne , nie muszą szykować się na nowe zmiany. To do nich należy decyzja czy chcą z niej skorzystać, ranking będzie do uruchomienia w ustawieniach. Jest to kolejna próba poprawy jakości treści na platformie i prawdopodobnie nie ostatnia.

 

Autor tekstu: Zuzanna Psiuk

Facebook komentarze

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSpotkanie MediaLeaders na Śląsku
Dzieje warszawskiej palmy – kampania społeczna Zielona Wstążka #DlaPlanety

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • freestocks-I_pOqP6kCOI-unsplash
    Cyberataki na konta Facebook Business kosztują ofiary setki tysięcy dolarów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow