site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
7.06.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Facebookowa waluta już w 2020 roku

jordan-rowland-716475-unsplash

Jeszcze w zeszłym roku Facebook blokował promocje kryptowalut na swoim portalu. Teraz planuje stworzyć swoją własną walutę – GlobalCoin, która będzie oparta na kursie dolara.

W 2018 roku największy portal społecznościowy, jakim jest Facebook, wprowadził blokadę dotyczącą wirtualnych walut. Było to uargumentowane zapobieganiem oszustwom związanym z BitCoinem czy innymi kryptowalutami. Nowy regulamin obowiązywał także na pozostałych portalach należących do firmy.

Teraz zarząd portalu zmienił strategię i zniósł zakaz, ponownie pozwalając na reklamy sponsorowane, dotyczące płatności cyfrowych i technologii blockchain. Wynika to z planów wprowadzenia własnej waluty GlobalCoin, która ma się pojawić w wybranych krajach już w pierwszym kwartale 2020 roku. Prace nad nią mają się rozpocząć pod koniec bieżącego roku.

Moneta ta ma być zintegrowana z aplikacjami WhatsApp, Instagram, a także Messenger, co spowoduje zwiększenie zasięgów wśród użytkowników wszystkich trzech platform. Prowadzone są rozmowy z bankami, które mają docelowo wspierać projekt. Cyfrowa waluta umożliwi użytkownikom z wielu krajów swobodne przekazywanie pieniędzy z obniżonymi kosztami przelewu. Kurs GlobalCoin ma być powiązany z kursem dolara.

 

Autor tekstu: Anna Sroka

Facebook GlobalCoin
Poprzedni wpisAutentyczność marki – najważniejszy trend w handlu, marketingu i komunikacji
Czerwcowy CRASH Mondays – Marketing vs Sprzedaż

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagramowe nowości! Najnowsze zmiany w pigułce
  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized
Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow