site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > FinAdTech Warsaw - po raz pierwszy w Polsce!
21.08.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

FinAdTech Warsaw – po raz pierwszy w Polsce!

image_2019-08-09_16-08-26

20 września br. odbędzie się jednodniowa konferencja marketingowa, dotycząca sektora finansowego, FinAdTech Warsaw 2019. Skupi ona wokół siebie instytucje, takie jak banki, organizacje mikrofinansowe, agencje reklamowe, top afiliantów, usługi fintech i najlepsze filie.

FinAdTech Warsaw 2019 to konferencja dla najlepszych webmasterów i reklamodawców w finale.

Podczas wydarzenia zostaną poruszone następujące tematy:

  • Jaki będzie marketing finansowy?
  • Globalne trendy i przegląd globalnego rynku e-finansów. Prognozy Fintech w Polsce.
  • Wiadomości z elektronicznego rynku pieniężnego. Big Data: banki, mikroorganizacje finansowe, ruch internetowy.
  • Jakie strategie promowania produktów finansowych są wybierane przez dzisiejszych kluczowych graczy na rynku? Jakie narzędzia będą potrzebne? Studia przypadków i raporty uczestników rynku.
  • Udany biznes: historie sukcesu z pierwszej ręki.
  • Jak banki i MFI dostosowują się do transformacji cyfrowej i zmian regulacyjnych? Sukces na nowych rynkach w Polsce.

Wśród prelegentów pojawią się:

  • Ewa Tumanów, Client Partner CEE Facebook oraz Łukasz Więckowski, Client Solutions Manager Facebook. Przedstawią temat:  “Lekcje z efektywnych kampanii. Odblokowanie barier wzrostu dzięki strategii mobilnej”.
  • Antoni Martyniuk, CEO Convertiser. Omówi on “Modelowanie atrybucji w programach partnerskich”.
  • Jarosław Ryba, CEO w PZIP, którego tematem przewodnim będzie “Aktualna sytuacja ekonomiczna instytucji pożyczkowych. Główne obawy prawne i ekonomiczne. Prognoza dla rynku“.

Wszystkie szczegóły można znaleźć na stronie internetowej, gdzie należy wybrać odpowiednią kategorię biletu.
Do zobaczenia w Warszawie!

Organizatorem konferencji jest firma Leadgid – międzynarodowa finansowa sieć afiliacyjna, która z powodzeniem organizuje tego typu konferencje również w innych krajach.

FinTech konferencja marketing

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKlient przyszłości – sprawdź, kto będzie Twoją grupą docelową!
Piwo #Hutnicze DNA – wspólny projekt Browaru Pilsweizer i klubu siatkarskiego

Podobne wpisy:

  • melanie-deziel-U33fHryBYBU-unsplash
    Zintegrowane kampanie komunikacyjne: jak łączyć PR, marketing i reklamę dla spójnego wizerunku marki?
  • inside
    Film „Barbie". Majstersztyk marketingu i koło zamachowe konsumenckiej lojalności

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow