20 września br. odbędzie się jednodniowa konferencja marketingowa, dotycząca sektora finansowego, FinAdTech Warsaw 2019. Skupi ona wokół siebie instytucje, takie jak banki, organizacje mikrofinansowe, agencje reklamowe, top afiliantów, usługi fintech i najlepsze filie.
FinAdTech Warsaw 2019 to konferencja dla najlepszych webmasterów i reklamodawców w finale.
Podczas wydarzenia zostaną poruszone następujące tematy:
- Jaki będzie marketing finansowy?
- Globalne trendy i przegląd globalnego rynku e-finansów. Prognozy Fintech w Polsce.
- Wiadomości z elektronicznego rynku pieniężnego. Big Data: banki, mikroorganizacje finansowe, ruch internetowy.
- Jakie strategie promowania produktów finansowych są wybierane przez dzisiejszych kluczowych graczy na rynku? Jakie narzędzia będą potrzebne? Studia przypadków i raporty uczestników rynku.
- Udany biznes: historie sukcesu z pierwszej ręki.
- Jak banki i MFI dostosowują się do transformacji cyfrowej i zmian regulacyjnych? Sukces na nowych rynkach w Polsce.
Wśród prelegentów pojawią się:
- Ewa Tumanów, Client Partner CEE Facebook oraz Łukasz Więckowski, Client Solutions Manager Facebook. Przedstawią temat: “Lekcje z efektywnych kampanii. Odblokowanie barier wzrostu dzięki strategii mobilnej”.
- Antoni Martyniuk, CEO Convertiser. Omówi on “Modelowanie atrybucji w programach partnerskich”.
- Jarosław Ryba, CEO w PZIP, którego tematem przewodnim będzie “Aktualna sytuacja ekonomiczna instytucji pożyczkowych. Główne obawy prawne i ekonomiczne. Prognoza dla rynku“.
Wszystkie szczegóły można znaleźć na stronie internetowej, gdzie należy wybrać odpowiednią kategorię biletu.
Do zobaczenia w Warszawie!
Organizatorem konferencji jest firma Leadgid – międzynarodowa finansowa sieć afiliacyjna, która z powodzeniem organizuje tego typu konferencje również w innych krajach.
Komentarze: brak