site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
4.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Fixit w czasie pandemii nie zwalnia tempa i stawia na rozwój – rebranding!

Zdjęcie_1

Customer Experience Company – to motyw przewodni gruntownego rebrandingu Fixit. Jego efektem jest nie tylko odnowione logo, ale także szereg nowych usług zaprojektowanych z myślą o zaspokojeniu rosnących potrzeb klientów. Polska firma specjalizująca się w opiece posprzedażowej elektroniki użytkowej, mimo globalnej pandemii koronawirusa nie zwalnia tempa i stawia na rozwój.

Odświeżone logo, nowy slogan oraz nowoczesna strona internetowa to tylko kilka efektów gruntownego rebrandingu Fixit. Motywem przewodnim zmian i jednocześnie nowym sloganem marki jest hasło “Customer Experience Company”. Firma jeszcze bardziej nastawia się na kształtowanie unikalnego customer experience swoich partnerów biznesowych oraz ich klientów. W ramach strategii polska spółka ulepszyła i poszerzyła także gamę usług opieki posprzedażowej dedykowanej producentom elektroniki oraz indywidualnym użytkownikom.

Podstawę działalności Fixit nadal stanowią usługi typowo serwisowe, obejmujące elektronikę użytkową, sprzęt IT, a także urządzenia RTV i AGD. Firma oferuje także szereg działań związanych z obsługą gwarancyjną i pogwarancyjną sprzętu. Należą do nich m.in. standardowe naprawy urządzeń, ich odnawianie, czy też konfigurowanie. W ramach usług znajduje się też zarządzanie procesem dostawy i zwrotu serwisowanego produktu, czy też dostarczenie urządzenia zastępczego. Klienci mogą ponadto skorzystać z szeregu działań związanych z ochroną i ubezpieczeniem produktów, takich jak montaż akcesoriów wydłużających żywotność sprzętu, a także dodatkowe ubezpieczenia obejmujące zdarzenia wykraczające poza standardowe warunki gwarancyjne.

– Kreowanie pozytywnego customer experience wśród użytkowników produktów naszych klientów traktujemy w Fixit jako priorytet, w oparciu o który definiujemy rozwój naszej firmy.  Właśnie stąd decyzja o przeprowadzeniu kompleksowego rebrandingu, który objął nie tylko kwestie wizualne, takie jak logo czy stronę internetową. Poszliśmy dalej udoskonalając również dotychczasowe usługi i rozwiązania, jak i wprowadzając nowe. Dla przykładu, obecnie pracujemy nad mobilną wersją internetowego systemu rejestracji zgłoszeń – mówi Marcin Pepaś, CCO w FIXIT.

Wśród nowych i ulepszonych usług warto również wspomnieć o FIX&HELP, w ramach którego Fixit nie tylko obsługuje zgłoszenia, ale także doradza użytkownikom, odpowiada na ich pytania, diagnozuje problemy oraz pomaga w doborze odpowiedniego produktu. W ofercie krakowskiej firmy nie zabrakło także działań edukacyjno-szkoleniowych, które obejmują m.in. filmy instruktażowe, sekcje szkoleniowe, tworzenie i opiekę nad sekcjami FAQ oraz Q&A, czy też informowanie o nowościach, promocjach i trendach. Ciekawych rozwiązań dostarcza także usługa FIX&ENJOY. Umożliwia ona korzystanie z platformy, dzięki której użytkownicy mogą zapisywać się do programów beta-testowych nowych produktów czy funkcjonalności, a także brać udział w konkursach. Nowe usługi pomagają w budowaniu zaangażowania użytkowników i kreowaniu pozytywnego postrzegania przez nich danej marki, co jest podstawą przy realizacji strategii customer experience zarówno Fixit jak i jej klientów.

Fixit koronawirus rebranding
Poprzedni wpis16. Kongres Public Relations i Komunikacji – rabat dla czytelników MP!
Międzynarodowa kampania Resideo „Pawełek sam w domu”

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagramowe nowości! Najnowsze zmiany w pigułce
  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized
Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow