site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > FRANK’S RedHot - ostro wchodzi do Polski!
17.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

FRANK’S RedHot – ostro wchodzi do Polski!

KAMIKAZE FRANK'S RED HOT

W ramach współpracy z firmą McCormick, globalnym liderem na rynku przypraw i produktów smakowych, agencja Kamikaze przygotowała kampanię wprowadzającą na polski rynek FRANK’S RedHot – kultowy amerykański sos. Pod hasłem “FRANK’S RedHot ostro wchodzi ze wszystkim” wystartowała w kwietniu.

Agencja Kamikaze przygotowała strategię komunikacji oraz ideę kreatywną kampanii  “FRANK’S RedHot ostro wchodzi ze wszystkim” Komunikacja trwać będzie do końca grudnia 2019 roku, a skierowana jest do wszystkich miłośników idealnego połączenia ostrości i smaku.

Kampania jest silnie wspierana w internecie. W ramach promocji agencja przygotowała 15’’ spot, który konsumenci obejrzeć mogą na platformie YouTube. Wideo złożone jest z serii humorystycznych, kontekstowych scenek obrazujących szerokie spektrum wykorzystania produktu. Marka pokazuje, że FRANK’S RedHot naprawdę ostro wchodzi ze wszystkim.

Na dedykowanej produktowi stronie www konsumenci mogą poznać nie tylko dostępne w Polsce warianty produktu, ale również zaczerpnąć inspiracji do wykorzystania sosu w codziennym gotowaniu.

Wprowadzeniu na rynek produktu towarzyszy szereg aktywacji konsumenckich. Jedną z nich jest konkurs, w którym do wygrania są głośniki Sony oraz zapasy sosu FRANK’S RedHot. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do końca maja za pośrednictwem dedykowanego chatbota w aplikacji Messenger.

Marka podjęła również współpracę z zespołem Letni Chamski Podryw i stała się partnerem ich najnowszego klipu “Ona ciągle je”. Klip przedstawia historię o młodej dziewczynie, która nie może oprzeć się pokusie jedzenia.

− Współpraca z marką FRANK’S RedHot była dla nas od początku czymś naturalnym, bo jedzenie to jeden z tematów, które uwielbiamy poruszać w naszych numerach. FRANK’S wierzy w to, że ma być zabawnie i autentycznie, dokładnie tak jak my! − mówi Maciej Piotrowski, współzałożyciel zespołu.

Komunikacja sosu FRANK’S RedHot odbywa się na platformach, takich jak Facebook, Instagram i YouTube, za których prowadzenie odpowiada agencja Kamikaze. Kampania jest silnie wspierana reklamą display w sieci Google. Agencja odpowiada również za planowanie i zakup mediów.

kampania reklamowa komunikacja konkurs wprowadzenie na rynek

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisDziadek do orzechów znalazł NGO, dla którego będzie pracować za darmo!
Czego fani „Gry o tron” szukali w internecie?

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow