site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Fundacja Sue Ryder z autorskim projektem #dobreporzadki w ramach kwarantanny
22.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Fundacja Sue Ryder z autorskim projektem #dobreporzadki w ramach kwarantanny

sarah-brown-oa7pqZmmhuA-unsplash

W swoim nowym projekcie #dobreporzadki Fundacja Sue Ryder zachęca do przejrzenia swoich szaf, odłożenia niepotrzebnych rzeczy i przekazania ich po kwarantannie do sklepów charytatywnych w duchu zasady zero waste.

Tak działają #dobreporzadki

Mechanizm akcji jest bardzo prosty. Podstawowa kwestia to pozostanie w domu i przejrzenie swoich szaf i regałów. Jest duża szansa, że znajdą się tam rzeczy, które będzie można podarować Fundacji. Na pewno każdy z nas ma przedmioty, które gromadził latami, a co dzień z nich nie korzysta (także nietrafione prezenty czy meble po ich wymianie w domu lub biurze).

– Zbieramy ubrania, książki, płyty CD, DVD, zabawki, piękne rzeczy, meble – wszystko zarówno dla dorosłych, jak i dzieci – mówi Filip Suprowicz, dyrektor Fundacji.

źródło: materiały prasowe

Kiedy minie kwarantanna, zebrane rzeczy można będzie przekazać do jednego z pięciu sklepów charytatywnych Sue Ryder lub skontaktować się z Fundacją, która odbierze je bezpośrednio od darczyńców. Organizacja prosi również o kontakt osoby, które mogą pomóc w transporcie darów od innych osób. Szczegóły akcji dostępne są na stronie dobreporzadki.pl.

Sklepy charytatywne

Idea sklepów charytatywnych jest niezmienna od lat: darczyńcy zwalniają miejsce w swoich szafach i ofiarowują rzeczy, które następnie Fundacja sprzedaje. Zysk przekazywany jest na działania statutowe Fundacji Sue Ryder, czyli przede wszystkim wsparcie osób starszych, chorych i niepełnosprawnych.

Korzyści jest jednak więcej – zyskują również mniej zamożni klienci, którzy za sprawą sklepów Sue Ryder mają dostęp do często wspaniałych gatunkowo rzeczy w atrakcyjnych cenach. Ponadto koncepcja sklepów charytatywnych doskonale wpisuje się w ideę circular economy, czyli gospodarki o obiegu zamkniętym, gdzie przez powtórne używanie rzeczy minimalizuje się ilość odpadów i ogranicza wykorzystywanie nowych surowców.

W kontekście epidemii koronawirusa #dobrzeporzadki są ważne dla samej Fundacji, której dary bardzo pomogą wrócić do pracy po epidemii. Jest o co walczyć, dlatego Fundacja zachęca do dzielenia się w mediach społecznościowych komentarzami, zdjęciami czy filmami z hashtagiem #dobreporzadki.

 – W związku z pandemią musieliśmy czasowo zamknąć sklepy charytatywne, by chronić swoich pracowników oraz gości, często seniorów – podkreśla Filip Suprowicz.

To duża zmiana w funkcjonowaniu organizacji, bo sklepy od lat zapewniały przychody pozwalające utrzymać i rozwijać Fundację, a przede wszystkim pomagać potrzebującym. Teraz zostały koszty, próba ocalenia miejsc pracy i lokali, słowem bitwa, by koronawirus nie zatrzymał ponad 60-letniego dzieła.

– Mimo trudności szukamy rozwiązań na ten trudny czas oraz na to, co zastaniemy po nim. Stąd akcja #dobreporzadki. Zostańmy w domu i mimo wszystko spróbujmy ten czas przekuwać dalej w dobro, także w ramach akcji #dobreporzadki. Z serca za to dziękuję w imieniu Fundacji, naszych pracowników i osób, którym pomagamy – podsumowuje znana aktorka Halina Rowicka, członek zarządu Fundacji Sue Ryder.

Kampania #dobreporzadki ruszyła 6 kwietnia w mediach tradycyjnych, social mediach oraz serwisie dobreporzadki.pl. Działania komunikacyjne wspiera agencja keyPR. Zysk z kampanii zostanie przekazany na działania statutowe Fundacji Sue Ryder, czyli przede wszystkim na wsparcie osób starszych, chorych i niepełnosprawnych.

Źródło zdjęcia głównego: Sarah Brown/Unsplash

#dobreporządki akcja charytatywna akcja społeczna

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak globalna epidemia zmieniła komunikację z klientami?
Pandemia koronawirusa szansą dla branży e-commerce?

Podobne wpisy:

  • WO_Stopmolestowaniu_akcja_22
    „STOP molestowaniu w miejscach publicznych” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
  • bee-gdb5f30389_1280
    Bracia Sadownicy i Maja wspierają ule

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow