Co z tą wodą? Na to pytanie jednym głosem odpowiadają WWF oraz Bluecloud Interactive w nowej kampanii CSR. Od połowy czerwca kwestie dotyczące suszy zalały Internet. Wszystko dzięki autorskiemu projektowi kreatywnemu agencji Bluecloud Interactive.
Za merytorykę kampanii odpowiada Koalicja Klimatyczna, skupiająca 27 organizacji non profit. Jej koordynatorem jest Dominik Olędzki.
Za wsparcie komunikacyjne i marketingowe, jak również dbałość i rzetelne przedstawienie tematyki rzecznej, zadbała organizacja WWF Polska koordynowana przez Zofię Pawelską, w uznaniu za pomysł i potencjał projektu.
Od strony koncepcyjnej i kreatywnej za kampanię „Co z ta wodą?” odpowiada agencja Bluecloud Interactive w osobach Piotra Nogala i Moniki Donner. Karolina Kowalska z agencji keyPR zaplanowała działania komunikacyjne, a serwis www.coztawoda.pl zaprogramował zespół deweloperski HotChili Digital. Przy projekcie do tej pory współpracowało blisko 40 osób z różnych obszarów.
W 2020 roku jest to jeden z największych projektów dotyczących suszy i oszczędzania wody w Polsce.
Komentarze: brak