site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Fundacja WWF została partnerem kampanii „Co z tą wodą?”
19.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Fundacja WWF została partnerem kampanii „Co z tą wodą?”

grafika_co_z_ta_woda

Co z tą wodą? Na to pytanie jednym głosem odpowiadają WWF oraz Bluecloud Interactive w nowej kampanii CSR. Od połowy czerwca kwestie dotyczące suszy zalały Internet. Wszystko dzięki autorskiemu projektowi kreatywnemu agencji Bluecloud Interactive.

Za merytorykę kampanii odpowiada Koalicja Klimatyczna, skupiająca 27 organizacji non profit. Jej koordynatorem jest Dominik Olędzki.

Za wsparcie komunikacyjne i marketingowe, jak również dbałość i rzetelne przedstawienie tematyki rzecznej, zadbała organizacja WWF Polska koordynowana przez Zofię Pawelską, w uznaniu za pomysł i potencjał projektu.

Od strony koncepcyjnej i kreatywnej za kampanię „Co z ta wodą?” odpowiada agencja Bluecloud Interactive w osobach Piotra Nogala i Moniki Donner. Karolina Kowalska z agencji keyPR zaplanowała działania komunikacyjne, a serwis www.coztawoda.pl zaprogramował zespół deweloperski HotChili Digital. Przy projekcie do tej pory współpracowało blisko 40 osób z różnych obszarów.

W 2020 roku jest to jeden z największych projektów dotyczących suszy i oszczędzania wody w Polsce.

CSR ekologia reklama społeczna WWF

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisHuawei dołącza do społeczności TikToka!
Bank BNP Paribas z komunikatem prasowym w polskim języku migowym

Podobne wpisy:

  • erik-mclean-GjCx5KhulZI-unsplash
    Waterdrop i Plastic Bank w służbie oceanom
  • Screenshot_1
    Plus pomaga Fundacji Polsat w budowie jedynej w Polsce Kliniki Chorób Rzadkich

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
  • Marka Violife wspiera akcję Veganuary – zachęca konsumentów do wypróbowania diety roślinnej
  • Biuro Reklamy Grupy Wyborcza z tytułem „Digitalowy fighter roku” w rankingu „Media&Marketing Polska”

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR digital e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy logo marketing media Media Relations monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...