site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Fundacja WWF została partnerem kampanii „Co z tą wodą?”
19.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Fundacja WWF została partnerem kampanii „Co z tą wodą?”

grafika_co_z_ta_woda

Co z tą wodą? Na to pytanie jednym głosem odpowiadają WWF oraz Bluecloud Interactive w nowej kampanii CSR. Od połowy czerwca kwestie dotyczące suszy zalały Internet. Wszystko dzięki autorskiemu projektowi kreatywnemu agencji Bluecloud Interactive.

Za merytorykę kampanii odpowiada Koalicja Klimatyczna, skupiająca 27 organizacji non profit. Jej koordynatorem jest Dominik Olędzki.

Za wsparcie komunikacyjne i marketingowe, jak również dbałość i rzetelne przedstawienie tematyki rzecznej, zadbała organizacja WWF Polska koordynowana przez Zofię Pawelską, w uznaniu za pomysł i potencjał projektu.

Od strony koncepcyjnej i kreatywnej za kampanię „Co z ta wodą?” odpowiada agencja Bluecloud Interactive w osobach Piotra Nogala i Moniki Donner. Karolina Kowalska z agencji keyPR zaplanowała działania komunikacyjne, a serwis www.coztawoda.pl zaprogramował zespół deweloperski HotChili Digital. Przy projekcie do tej pory współpracowało blisko 40 osób z różnych obszarów.

W 2020 roku jest to jeden z największych projektów dotyczących suszy i oszczędzania wody w Polsce.

CSR ekologia reklama społeczna WWF

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisHuawei dołącza do społeczności TikToka!
Bank BNP Paribas z komunikatem prasowym w polskim języku migowym

Podobne wpisy:

  • elena-mozhvilo-hb9FQrg7QqI-unsplash
    Działania CSR nabierają coraz większego znaczenia dla pracowników
  • zajawka_df_badanie_1
    Ocena pracodawców w oczach pracowników coraz częściej zależy od działań CSR

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...