site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Fundusz Hipoteczny DOM uruchomił kolejny kanał komunikacji z seniorami
23.01.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Fundusz Hipoteczny DOM uruchomił kolejny kanał komunikacji z seniorami

iphone-4130253_1280

Najpierw był czat na stronie internetowej funduszu, później kanał na YouTube, na którym prezentowano wywiady z klientami i relacje z wydarzeń organizowanych przez firmę, następnie powstał portal informacyjno-edukacyjny „Życie Seniora”, który stanowił dużo bardziej rozbudowaną wersję drukowanego magazynu wydawanego przez fundusz (pod tym samym tytułem). W grudniu Fundusz Hipoteczny DOM uruchomił fanpage „Życie Seniora” na Facebooku. Chce, by znalazły się tam treści poradnicze, wypowiedzi eksperckie, porady prawne, ciekawe przepisy oraz newsy ważne z perspektywy osób w wieku 60+.

W ciągu ostatnich dwóch lat portal „Życie Seniora” odwiedziło ponad 200 tys. osób. W 2019 roku na stronę wchodziło średnio 12 tys. użytkowników miesięcznie, w rekordowym miesiącu było ich 19 tys. Aż 25 proc. odwiedzających stanowiły osoby w wieku 65+, a kolejne 23 proc. użytkownicy w wieku 55-64 lata. Zdecydowana większość czytelników to kobiety (72 proc.). W podziale terytorialnym prym wiodą czytelnicy z dwóch województw: mazowieckiego (37.6 proc.) i śląskiego (11.3%) Razem stanowią łącznie prawie połowę wszystkich użytkowników serwisu.

– Widzimy, że coraz więcej seniorów porusza się w Internecie z dużą swobodą. Korzystają z mediów społecznościowych, czytają wiadomości, szukają informacji poradnikowych. Liczba emerytów, z którymi komunikujemy się na co dzień za pośrednictwem kanałów online wciąż rośnie. Co ciekawe większość użytkowników serwisu „Życie Seniora” odwiedza go na smartfonie (aż 59 proc.), 36 proc. na desktopie, a 5 na tablecie. Większość treści dotyczących samej firmy, naszych usług i codziennych wydarzeń publikujemy na stronie internetowej oraz oficjalnym fanpage’u „firmowym”. Chcemy jednak dostarczać seniorom wartościowe treści dotyczące ich codziennego życia, zdrowia, bezpieczeństwa. Zależy nam, by zamieszczać zarówno porady prawne, jak i przepisy lub ciekawe kierunki podróżnicze. Ten cel będzie spełniał nowy fanpage „Życie Seniora” – mówi Piotr Jakubowski, Marketing Manager Funduszu Hipotecznego DOM.

Co czytają emeryci surfujący w sieci?

Serwis „Życie Seniora” jest podzielony na sześć sekcji tematycznych. Ze statystyk wynika, że najpopularniejszą sekcją jest „Zdrowie Seniora”, następnie działy „Ekspert radzi” i „Z życia wzięte”, a później „Kulinaria”, „Moda i uroda”, „Informator kulturalny”. Wśród najpopularniejszych artykułów, które były najczęściej czytane w 2019 roku znalazł się poradnik dotyczący Legitymacji emeryta i zniżek, które gwarantuje oraz tekst o zasiłku opiekuńczym na osobę starszą. Dużą popularnością cieszyły się porady eksperckie dotyczące renty dożywotniej, nieruchomości, planowania wyjazdów do sanatorium, czy kwestii zdrowotnych.

– Nasz fanpage na Facebooku będzie uzupełnieniem serwisu informacyjno-edukacyjnego, który istnieje od 2 lat i cieszy się rosnącą popularnością. Będziemy zamieszczać tam podobne treści. Na pewno czas komunikacji z czytelnikami będzie znacznie krótszy – mówi Piotr Jakubowski.

Czy nowy fanpage i inne kanały komunikacji online są jednocześnie kanałami sprzedażowymi, z których korzysta firma?

– Nasza wzmożona obecność online służy przede wszystkim budowaniu długofalowych relacji i codziennej komunikacji. Samo zawarcie umowy renty dożywotniej stanowi jedną z najważniejszych decyzji życiowych, a proces sprzedaży takiej usługi trwa niejednokrotnie kilka miesięcy lub lat. Podstawą jest nie tylko zaufanie ale również spotykanie się, odpowiadanie na wszelkie pytania, rozwiewanie wątpliwości. Trudno prowadzić tak skomplikowany proces w trybie online. W tym aspekcie stawiamy i wciąż będziemy stawiać na kontakt bezpośredni. Warto tu jednak wspomnieć, że w gronie nowych klientów Funduszu, pozyskiwanych w ostatnich latach udział tych, którzy rekrutowali się z Internetu stale rósł i obecnie sięga już około 40 proc. – podsumowuje Piotr Jakubowski z Funduszu Hipotecznego DOM.

Źródło materiału: Newseria

Facebook kanał komunikacji senior

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisGwiazdy wzięły udział w dobroczynnej wyprzedaży
TikTok w 2019 roku pokonał Facebooka i Massengera

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • freestocks-I_pOqP6kCOI-unsplash
    Cyberataki na konta Facebook Business kosztują ofiary setki tysięcy dolarów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow