28 stycznia br. o godzinie 19:00 odbędzie się największe święto branży public relations w Polsce – Gala konkursu Złote Spinacze. Wydarzenie organizowane przez Związek Firm Public Relations po raz pierwszy w historii odbędzie się w formule online.
Spośród rekordowej liczby 394 zgłoszeń, jury wyłoniło 93, które rywalizują o nagrody – Złote, Srebrne, a także Brązowe Spinacze. Dodatkowo, podmiot, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody, zostanie uhonorowany statuetką Tytanowego Spinacza. W przypadającym obecnie jubileuszowym, dwudziestym roku działalności ZFPR, przyznana będzie także nagroda specjalna dla przełomowej kampanii PR 20-lecia, która znacząco wpłynęła na rozwój branży.
Złote Spinacze to konkurs i jednocześnie święto branży public relations w Polsce, organizowane nieprzerwanie od 2003 roku. W jego trakcie wyłaniane są najbardziej kreatywne, skuteczne i rzetelnie przeprowadzone kampanie, stanowiące wzór dla całej branży PR. Celem konkursu jest zarówno promocja najwyższych standardów, jak i edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia public relations w działaniach firm i instytucji.
– Prowadząc obrady Jury Złotych Spinaczy w połowie grudnia 2020, mogę z całą pewnością powiedzieć, że do mnie Mikołaj przyszedł tym razem kilka dni wcześniej – mówi Małgorzata Mejer, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w Procter & Gamble, Przewodnicząca Jury XVIII edycji konkursu. – Myślę, że dyskusja o celach, strategiach i efektach nominowanych projektów jest nie tylko ucztą dla każdego PR-owca, ale też, niezależnie od tego jak wiele lat doświadczenia za nami, świetną lekcją warsztatu profesjonalnej komunikacji, która procentuje na co dzień – dodaje Małgorzata Mejer.
– W wyjątkowym roku mamy unikalną edycję konkursu. Rekordowa liczba zgłoszeń, nowe kategorie, pierwsza w historii formuła online obrad i gali. Energia, z jaką branża PR działa w okresie zmiany, niewątpliwie została także wyrażona w tym flagowym projekcie Związku Firm PR, jakim jest konkurs Złote Spinacze – mówi Adam Jarosz, prezes ZFPR. – Prawie 100 nominacji to sytuacja bez precedensu, a laureaci z ich realizacjami z pewnością wpiszą się w kanon najlepszych praktyk kolejnej dekady public relations w Polsce, poznamy ich już za dwa tygodnie – dodaje Adam Jarosz.
Transmisja gali rozdania nagród będzie dostępna bezpłatnie dla wszystkich zainteresowanych. Wymagana będzie jedynie wcześniejsza rejestracja poprzez stronę.
Lista wszystkich nominowanych dostępna na stronie organizatora: zlotespinacze.pl
Partner merytoryczny konkursu: Deloitte.
Partnerzy: rp.pl, Rzeczpospolita, BRIEF, Wirtualne Media, Newseria, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Pro4Media, VIDEOactions – agencja filmowa, Studio Bank, THINKTANK, Sotrender, Conrego, Piloci Studio, Michał Gmitruk Production, SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu.
Komentarze: brak