Jako pierwsza polska marka modowa Spadiora przedstawia opracowaną przez sztuczną inteligencję kampanię, w której znane dzieła sztuki połączono z apaszkami marki i wizerunkiem jej właścicielki, Marty Lech-Maciejewskiej.
– Zależy nam, żeby Spadiora była nowoczesną i innowacyjną marką. W jej rozwoju ogromny potencjał widzimy w nowych technologiach oraz sztucznej inteligencji. Dlatego jako jedni z pierwszych na polskim rynku mody postanowiliśmy standardową kampanię wizerunkową zamienić na tę wykonaną z wykorzystaniem AI. Zapraszamy zatem do unikalnej, wirtualnej Galerii Sztuki Spadiory – mówi Jan Lech, współwłaściciel marki Spadiora.



W wirtualnej Galerii Sztuki Spadiory znajdziemy 10 ponadczasowych obrazów, które historyczka sztuki, Maja Michalak (Poza Ramami), znaczeniowo połączyła z motywami przewodnimi apaszek marki. Dodatkowo na obrazach pojawili się właścicielka Spadiory, Marta-Lech Maciejewska, oraz jej rodzina.
– Utrzymane w ówczesnym klimacie, ale przełożone na nowoczesny obraz dzieła sztuki są nie tylko piękne, ale też wywołują w nas wiele emocji. Jednym z moich ulubionych jest „Maria Antonina w muślinowej sukience” Elisabeth Vigée Le Brun, które połączyliśmy z apaszką we wzór „Usta”. Obraz ten opowiada o niezależności kobiet i ich sile. Królowa Maria Antonina zamanifestowała swoją odwagę i wystąpiła w nieformalnym stroju, wywołując tym samym skandal. Z kolei na obrazie Aleksandra Gierymskiego „Żydówka z pomarańczami” w naszej interpretacji pojawiła się postarzała twarz nieżyjącej już mojej Teściowej. To niewiarygodne, że możemy zobaczyć, jak wyglądałaby dzisiaj. Do tego ten portret powstał na tle Warszawy, którą kochała – mówi Marta Lech-Maciejewska.
Kampania marki Spadiora została opracowana przez Jacka Jabłońskiego (Sztuczna Polska).
Komentarze: brak