site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
20.11.2023  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Galeria Sztuki Spadiory – kampania przygotowana przez… AI

SPADIORA OCEAN 2.0

Jako pierwsza polska marka modowa Spadiora przedstawia opracowaną przez sztuczną inteligencję kampanię, w której znane dzieła sztuki połączono z apaszkami marki i wizerunkiem jej właścicielki, Marty Lech-Maciejewskiej. 

– Zależy nam, żeby Spadiora była nowoczesną i innowacyjną marką. W jej rozwoju ogromny potencjał widzimy w nowych technologiach oraz sztucznej inteligencji. Dlatego jako jedni z pierwszych na polskim rynku mody postanowiliśmy standardową kampanię wizerunkową zamienić na tę wykonaną z wykorzystaniem AI. Zapraszamy zatem do unikalnej, wirtualnej Galerii Sztuki Spadiory – mówi Jan Lech, współwłaściciel marki Spadiora. 

W wirtualnej Galerii Sztuki Spadiory znajdziemy 10 ponadczasowych obrazów, które historyczka sztuki, Maja Michalak (Poza Ramami), znaczeniowo połączyła z motywami przewodnimi apaszek marki. Dodatkowo na obrazach pojawili się właścicielka Spadiory, Marta-Lech Maciejewska, oraz jej rodzina. 

– Utrzymane w ówczesnym klimacie, ale przełożone na nowoczesny obraz dzieła sztuki są nie tylko piękne, ale też wywołują w nas wiele emocji. Jednym z moich ulubionych jest „Maria Antonina w muślinowej sukience” Elisabeth Vigée Le Brun, które połączyliśmy z apaszką we wzór „Usta”. Obraz ten opowiada o niezależności kobiet i ich sile. Królowa Maria Antonina zamanifestowała swoją odwagę i wystąpiła w nieformalnym stroju, wywołując tym samym skandal. Z kolei na obrazie Aleksandra Gierymskiego „Żydówka z pomarańczami” w naszej interpretacji pojawiła się postarzała twarz nieżyjącej już mojej Teściowej. To niewiarygodne, że możemy zobaczyć, jak wyglądałaby dzisiaj. Do tego ten portret powstał na tle Warszawy, którą kochała – mówi Marta Lech-Maciejewska. 

Kampania marki Spadiora została opracowana przez Jacka Jabłońskiego (Sztuczna Polska). 

Spadiora x Sztuczna Inteligencja. Apaszka jedwabna i wielcy malarze
AI kampania Spadiora sztuczna inteligencja sztuka
Poprzedni wpisRossmann najbardziej medialną marką
Telewizyjna kampania sponsorska Mikołaj Grześki

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagramowe nowości! Najnowsze zmiany w pigułce
  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized
Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow