site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Generatywna sztuczna inteligencja – jej moc i potencjał w marketingu
27.04.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Generatywna sztuczna inteligencja – jej moc i potencjał w marketingu

graf_IAA_POWER_PODCAST_A_PRZEGALINSKA_A_ROMAN

To już fakt: sztuczna inteligencja zmienia nasze życie i oblicze biznesu. Jak nie pozostać w tyle? Jakie szanse i zagrożenia niesie? Do czego wykorzystywać Chat GPT w obszarze marketingu?
I jaki będzie ciąg dalszy „technologicznego wyścigu zbrojeń”? O tym wszystkim dowiedzieć się można z najnowszego odcinka IAA POWER PODCAST z udziałem Aleksandry Przegalińskiej, profesorki i prorektorki Akademii Leona Koźmińskiego, badaczki Harvard University.

– Sztuczna inteligencja to potężna technologia, inna niż wszystko to, co znaliśmy do tej pory. To dla nas wszystkich fundamentalna zmiana, porównywalna nawet do wprowadzenia Internetu. Kluczową kwestią będzie, jak zmianę tę skonsumują różne zawody – podkreśla prof. Aleksandra Przegalińska.

– Próbujmy, promptujmy i się nie bójmy – podsumował dyskusję Adrian Roman, Blink Market Lead – Poland, EssenceMediacom, uczestnik programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds, który poprowadził podcast.

Po inspiracje i ekspercką dawkę wiedzy z obszaru sztucznej inteligencji, zapraszamy do wysłuchania podcastu, dostępnego na Spotify oraz w wersji video na YouTube.

IAA POWER PODCASTS to nowy format branżowej dyskusji, proponowany przez IAA Polska.

marketing podcast sztuczna inteligencja

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPazura liczy się ze słowami Makłowicza i Lotka w kampanii Scrabble
5 elementów skutecznego marketingu behawioralnego marki

Podobne wpisy:

  • campaign-creators-RSc6D7bO0fA-unsplash
    Marketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera
  • Sales Boost Summit 2
    Konferencja Sales Boost Summit na 7. urodziny More Bananas

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • CRASH Mondays – znamy temat czerwcowej edycji!
  • Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach
  • Marketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow