site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > GetResponse przechodzi na model pracy zdalnej
18.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

GetResponse przechodzi na model pracy zdalnej

dillon-shook-3iPKIXVXv_U-unsplash

Gdańska firma GetResponse oferująca narzędzia do online marketingu i prowadzenia działań marketingowych, jako jedna z pierwszych polskich firm ogłosiła w tym miesiącu przejście docelowe w tryb remote-first, czyli pracę głównie w systemie zdalnym. Decyzję ogłosił Szymon Grabowski, założyciel i prezes firmy. 

– Nie jest to dla nas zupełna nowość, bo w GetResponse praca zdalna była od zawsze powszechną praktyką, ale nie mieliśmy jeszcze do czynienia z sytuacją, kiedy cały zespół pracuje poza biurem – mówi Szymon Grabowski. – To jednocześnie wielka szansa na wypracowanie nowych rozwiązań w każdym aspekcie działalności firmy, od komunikacji wewnętrznej po możliwość zatrudniania najlepszych specjalistów, bez względu na ich lokalizację – dodaje.

Firma zapewnia swoim pracownikom dodatkowe wsparcie finansowe, aby umożliwić im stworzenie dogodnych warunków do pracy zdalnej. Decyzja o przejściu w tryb remote-first została podjęta po przeprowadzeniu ankiet wśród pracowników – okazało się, że 81% z nich preferuje pracę poza biurem. 

– Wsłuchaliśmy się w głos naszych pracowników i wyszliśmy naprzeciw ich oczekiwaniom. Jestem przekonany, że to słuszna decyzja, która przyniesie same pozytywne skutki – twierdzi Grabowski. 

Więcej informacji można znaleźć tutaj.

Źródło zdjęcia głównego: Dillon Shook/Unsplash

home office marketing narzędzia

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisZ przyjemnością dla przyszłości – Wedel przyjmuje strategię CSR
Identyfikacja Face ID i Touch ID na Messengerze

Podobne wpisy:

  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
  • miesiac kobiet
    Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow