site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > GetResponse wspiera gdańską służbę zdrowia w walce z koronawirusem
31.03.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

GetResponse wspiera gdańską służbę zdrowia w walce z koronawirusem

getresponse-pomaga-szpitalom

Trójmiejska firma GetResponse, oferująca narzędzia do e-mail marketingu i prowadzenia działań online marketingowych, walczy z pandemią koronawirusa, wspierając służbę zdrowia w Gdańsku.

– To nasz obowiązek, by wspierać wszystkimi możliwymi sposobami walkę z COVID-19 na każdym jej etapie. W szpitalach w dalszym ciągu jest za mało respiratorów, a to nasza ostatnia linia obrony – mówi założyciel i prezes GetResponse, Szymon Grabowski.

Firma przeznaczyła już ponad 200 tys. złotych na zakup trzech respiratorów, termometrów bezdotykowych i przyłbic medycznych, by wesprzeć lokalne placówki medyczne. Sprzęt trafi do Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku. Dodatkowo, GetResponse aktywnie uczestniczy w badaniach możliwości laserowego wycięcia przyłbic medycznych w celu produkcji masowej.

– Zatrudniamy ponad 300 osób i czujemy się istotnym elementem trójmiejskiego ekosystemu, dlatego chcemy wesprzeć lokalną społeczność w tej dramatycznej walce. Dla nas to nie tylko pomoc – to nasz obowiązek. Jednocześnie apelujemy do wszystkich przedsiębiorców w dobrej sytuacji finansowej o wsparcie działań mających na celu walkę z pandemią i powrót do normalności – mówi Szymon Grabowski.

Firma GetResponse postanowiła również dołączyć do ogólnopolskiego programu „Jesteśmy Razem. Pomagamy”, skupiającego przedsiębiorstwa gotowe nieść pomoc w obliczu pandemii. W jego ramach, w najbliższych dniach wesprze zbiórkę funduszy na zakup maseczek, rękawic jednorazowych i kombinezonów dla placówek medycznych z całego kraju.

Więcej informacji można znaleźć tutaj.

koronawirus pomoc wsparcie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMarka Lurpak zachęca do gotowania w kampanii „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”
Komunikacja zmiany receptą na czarny wtorek [audio]

Podobne wpisy:

  • elena-mozhvilo-hb9FQrg7QqI-unsplash
    Działania CSR nabierają coraz większego znaczenia dla pracowników
  • zajawka_df_badanie_1
    Ocena pracodawców w oczach pracowników coraz częściej zależy od działań CSR

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow