site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Gigant internetowy eksperymentuje z hiperłączami do słów kluczowych w komentarzach
17.07.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Gigant internetowy eksperymentuje z hiperłączami do słów kluczowych w komentarzach

nordwood-themes-8LfE0Lywyak-unsplash

YouTube, największa platforma wideo na świecie, stale poszukuje nowych sposobów, aby ułatwić użytkownikom odkrywanie treści i zapewnić im jeszcze lepsze doświadczenia.

Na kanale Creator Insider Youtube poinformował, że rozpoczął testowanie hiperłączy do słów kluczowych w komentarzach, co może mieć rewolucyjny wpływ na sposób, w jaki odkrywamy i przeglądamy filmy online.

Tradycyjnie komentarze stanowiły przestrzeń do dzielenia się opiniami i reakcjami na filmy. Jednak wprowadzenie hiperłączy do słów kluczowych w komentarzach otwiera nowe możliwości rozszerzenia nawigacji. Teraz użytkownicy będą mogli oznaczać słowa kluczowe w komentarzach jako hiperłącza, co umożliwi im łatwiejsze przeniesienie się do innych filmów lub kanałów powiązanych z danym tematem. Nowe rozwiązanie ma na celu ułatwienie nawigacji użytkownikom YouTube.

Teraz gdy ktoś zostawi komentarz na temat danego filmu lub konkretnej tematyki, inne osoby będą mogły kliknąć oznaczone słowo kluczowe i natychmiast przenieść się do innych, podobnych filmów. To znacznie ułatwi odkrywanie nowych treści, pogłębianie wiedzy na dany temat i angażowanie się w dyskusje wokół ulubionych materiałów wideo. Użytkownicy, którzy nie będą chcieli korzystać z opcji hiperłączy, będą mogli ją wyłączyć w dowolnym momencie.

Autor tekstu: Julia Florkowska
Źródło zdjęcia głównego: NordWood Themes/Unsplash

nowość słowa kluczowe YouTube

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisRola CSR w cieniu narastającej popularności ESG
PZU promuje kompleksowość swojej oferty

Podobne wpisy:

  • pexels-greenwish-13883890
    Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie
  • dole777-EQSPI11rf68-unsplash
    Facebook i Instagram bez reklam: tak, ale dzięki płatnej subskrypcji. Nowa propozycja Mety

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow