site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Google wprowadza AI na wzór popularnego ChatuGPT
4.08.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Google wprowadza AI na wzór popularnego ChatuGPT

kai-wenzel-06MHFfYv6YY-unsplash

Firma z Doliny Krzemowej prowadzi eksperymentalne wykorzystanie sztucznej inteligencji w swoim autorskim narzędziu. Chatbot powstał na wzór ChatuGPT, który cieszy się sporą popularnością. Narzędzie jest dostępne w 40 językach, w tym również w polskim. 

Bard jest dużym modelem językowym (LLM), co oznacza, że został wyszkolony w zakresie gromadzenia ogromnych zbiorów tekstów i kodu. Dzięki temu może generować tekst, tłumaczyć języki, pisać różnego rodzaju kreatywne treści i udzielać wyczerpujących odpowiedzi na pytania. Narzędzie jest wciąż w fazie rozwoju, ale już nauczyło się wykonywać wiele rodzajów zadań. Może na przykład udzielać wyczerpujących odpowiedzi na pytania, nawet jeśli są otwarte, trudne lub dziwne. Ponadto generuje różne kreatywne formaty tekstowe, takie jak wiersze, kod, skrypty, utwory muzyczne, e-maile, listy itp. 

Dodatkowo Bard, oprócz opcji generowania tekstu, posiada wiele przydatnych funkcji, w tym odsłuch odpowiedzi, dostosowywania otrzymanych wyników, a także organizacji i edytowania rozmów. Odpowiedzi można udostępnić znajomym oraz eksportować do Dokumentów. Aby skorzystać z narzędzia, należy wejść na stronę www. bard.google.com. Warto pamiętać, że narzędzie od Google jest w fazie testów i ciągle się uczy, ale już teraz może stanowić konkurencję dla innych narzędzi AI.

Autor tekstu: Julia Florkowska
Źródło zdjęcia głównego: Kai Wenzel/Unsplash

AI chatGPT Google nowość sztuczna inteligencja

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisGoogle zapowiada usuwanie nieaktywnych kont
Poznaj Threads. Nowa aplikacja od Mety

Podobne wpisy:

  • pexels-greenwish-13883890
    Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie
  • dole777-EQSPI11rf68-unsplash
    Facebook i Instagram bez reklam: tak, ale dzięki płatnej subskrypcji. Nowa propozycja Mety

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow