site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Google zapowiada usuwanie nieaktywnych kont
3.08.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Google zapowiada usuwanie nieaktywnych kont

mitchell-luo-jz4ca36oJ_M-unsplash

Internetowy gigant zapowiada, że będzie usuwał nieaktywne konta użytkowników od początku grudnia bieżącego roku. Zmiana polityki użytkowania będzie dotyczyć tylko prywatnych użytkowników, którzy nie wykonali żadnej aktywności w ciągu dwóch ostatnich lat. 

Zmiana podyktowana jest głównie ze względu bezpieczeństwa i zwolnieniem miejsca ze zbędnymi danymi. Aby zachować swoje konto, należy wykonać chociaż raz jedną aktywność, taką jak m.in. skorzystanie z Dysku Google, czytanie i wysyłanie e-maili, pobranie aplikacji ze Sklepu Play czy skorzystanie z funkcji „Zaloguj się przez Google” w aplikacji lub usłudze innej firmy.

Autor tekstu: Julia Florkowska
Źródło zdjęcia głównego: Mitchell Luo/Unsplash

Google

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisRewolucja na TikToku! Od teraz dostępne także posty pisemne
Google wprowadza AI na wzór popularnego ChatuGPT

Podobne wpisy:

  • kai-wenzel-06MHFfYv6YY-unsplash
    Google wprowadza AI na wzór popularnego ChatuGPT
  • nathana-reboucas-O5v8heKY4cI-unsplash
    Sztuczna inteligencja jako rozszerzenie dla Google Chrome

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow