site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Grayling z działaniami PR dla Park of Poland i Suntago Wodny Świat
21.02.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Grayling z działaniami PR dla Park of Poland i Suntago Wodny Świat

Suntago_SoMe

Od stycznia agencja Grayling Poland odpowiada za działania PR największego zadaszonego parku wodnego w Europie – Suntago w Park of Poland. Jego otwarcie nastąpiło 20 lutego.

Grayling Poland rozpoczął kompleksową obsługę PR Park of Poland i Suntago Wodny Świat. W ramach stałej współpracy agencja odpowiada za wszystkie obszary działań PR w tym: komunikację lifestylową, korporacyjną, kryzysową oraz doradztwo strategiczne. Agencja prowadzi też biuro prasowe i koordynuje współpracę z blogerami. W związku ze zbliżającym się otwarciem parku, Grayling tworzy koncepcje kreatywne eventów i zajmuje się ich realizacją.

– Suntago Wodny Świat i Park of Poland to unikalna w skali europejskiej inwestycja, a przede wszystkim miejsce, jakiego w Polsce do tej pory nie było. Cieszymy się, że możemy być częścią zespołu Park of Poland i brać udział w tym ekscytującym projekcie, który już na długo przed otwarciem cieszył się ogromnym zainteresowaniem mediów i konsumentów. Nie możemy się doczekać pracy pod palmami! – mówi Ira Czerniawska, Dyrektor Działu Konsumenckiego Grayling Poland.

Suntago Wodny Świat to największy zadaszony park wodny w Europie, który stanowi pierwszy etap projektu Park of Poland, znajdującego się we Wręczy k/ Mszczonowa. Od momentu otwarcia parku będzie można cieszyć się wieloma atrakcjami w trzech różnych strefach tematycznych w tropikalnej temperaturze 32 stopni Celsjusza, w otoczeniu ponad 740 palm przywiezionych z egzotycznych zakątków świata.

Public Relations współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisZnamy agendę #15 DIMAQ VOICE!
HashtagChallenge – format już dostępny dla reklamodawców na TikToku

Podobne wpisy:

  • s-639-x
    Ostrożny optymizm w branży PR – wyniki pierwszego w historii „Barometru nastrojów w branży usług PR”
  • fot.1 (1)
    Marka w przestrzeni wirtualnej – dowiedz się, jak skutecznie budować wizerunek

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow