Od stycznia agencja Grayling Poland odpowiada za działania PR największego zadaszonego parku wodnego w Europie – Suntago w Park of Poland. Jego otwarcie nastąpiło 20 lutego.
Grayling Poland rozpoczął kompleksową obsługę PR Park of Poland i Suntago Wodny Świat. W ramach stałej współpracy agencja odpowiada za wszystkie obszary działań PR w tym: komunikację lifestylową, korporacyjną, kryzysową oraz doradztwo strategiczne. Agencja prowadzi też biuro prasowe i koordynuje współpracę z blogerami. W związku ze zbliżającym się otwarciem parku, Grayling tworzy koncepcje kreatywne eventów i zajmuje się ich realizacją.
– Suntago Wodny Świat i Park of Poland to unikalna w skali europejskiej inwestycja, a przede wszystkim miejsce, jakiego w Polsce do tej pory nie było. Cieszymy się, że możemy być częścią zespołu Park of Poland i brać udział w tym ekscytującym projekcie, który już na długo przed otwarciem cieszył się ogromnym zainteresowaniem mediów i konsumentów. Nie możemy się doczekać pracy pod palmami! – mówi Ira Czerniawska, Dyrektor Działu Konsumenckiego Grayling Poland.
Suntago Wodny Świat to największy zadaszony park wodny w Europie, który stanowi pierwszy etap projektu Park of Poland, znajdującego się we Wręczy k/ Mszczonowa. Od momentu otwarcia parku będzie można cieszyć się wieloma atrakcjami w trzech różnych strefach tematycznych w tropikalnej temperaturze 32 stopni Celsjusza, w otoczeniu ponad 740 palm przywiezionych z egzotycznych zakątków świata.
Komentarze: brak