site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Guru marketingu, Kotler, o najciekawszych kampaniach w Polsce!
25.05.2023  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Guru marketingu, Kotler, o najciekawszych kampaniach w Polsce!

Książka Kotlera

Najciekawsze kampanie marketingowe i wyzwania współczesnego marketingu na polskim rynku zostały opisane w książce „Essentials of Modern Marketing – Poland Edition”, która właśnie trafiła do księgarń. To pierwsza tego typu publikacja sygnowana przez guru marketingu prof. Philipa Kotlera. Wśród opisanych case’ów jest kampania #mniejplastiku banku Credit Agricole.

Nieprzerwanie od ponad 60. lat. prof. Philip Kotler jest światową ikoną nowoczesnego marketingu. Każdy, kto zajmuje się biznesem, uczył się i doszkalał z podręczników Kotlera. Jego przełomowe dzieła ukształtowały myślenie marketingowe kilku pokoleń specjalistów i przedsiębiorców, a także wpłynęły na na- sze postrzeganie świata.

Teraz ten wybitny autorytet postanowił zaprezentować światu osiągnięcia polskiej branży marketingu. 16 maja 2023 r. ukazała się wyjątkowa publikacja: „Essentials of Modern Marketing – Poland Edition”, przygotowana przez wydawnictwo Kotler Impact. Sam Philip Kotler napisał wstęp do publikacji oraz uczestniczył w redakcji tekstu.

– Celem publikacji jest przybliżenie problematyki współczesnego marketingu i rozwoju biznesu z perspektywy polskiego rynku. Prezentujemy blisko 30 różnych kampanii i przedsięwzięć (ang. case study) firm i start-up’ów z sukcesem działających w Polsce. Poszczególne przypadki stanowią usystematyzowany opis sukcesu w biznesie, marketingu bądź przywództwie na polskim rynku – mówi Mariusz Soltanifar, prezes Kotler Impact Benelux & Poland.

Książka opisuje sukcesy marketingowe takich firm/organizacji jak: Apart, Clovin Group, Credit Agricole Bank Polska, Delivery Couple, EBFEC, Forbes, InPost, IDENTT, Inprogress Design Lab, JLL, Kamil Kucharczyk, Kolejkowo, Akademia Leona Koźmińskiego, KRUK, MediaMarktSaturn, MTM Industries, No Fluff Jobs, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, PayEye, Plente, Promet-Plast, QIAGEN Business Services, Semcore, Sobota Jachira, TIM, WOŚP oraz VetAPP. Publikacja została przygotowana we ścisłej współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego i Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu. Jej patronem medialnym jest Forbes Polska.

Opisana w książce kampania #mniejplastiku jest realizowana przez Credit Agricole od początku 2020 r. Inicjatywa zwraca uwagę na problem nadmiaru plastikowych odpadów w środowisku i uczy proekologicznych nawyków. Klienci i pracownicy banku wspólnie z lokalnymi mieszkańcami sprzątają nadmorskie plaże, górskie i leśne szlaki, a także brzegi rzek. Łącznie w ciągu trzech lat akcje przyciągnęły ponad 30 tys. osób w całej Polsce. Działaniom plenerowym towarzyszą spotkania w szkołach, edukacyjna wystawa zdjęć, podcast oraz hub contentowy mniejplastiku.pl.

Jak podkreśla Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole, kampania ma przede wszystkim na celu ochronę środowiska przed zaśmieceniem, ale także wspiera działania biznesowe banku i promuje Konto dla Ciebie z pierwszą w Polsce kartą z ekotworzywa.

– Kampania #mniejplastiku jest udanym przykładem połączenia projektu biznesowego z edukacją i angażowaniem klientów w działania na rzecz czystości środowiska. Nasze akcje plenerze i komunikacja marketingowa Konta dla Ciebie są bardzo spójne i nawzajem się wspierają. Dzięki takiemu podejściu wolontariusze zebrali ponad 300 ton śmieci, a nasze konto z ekokartą jest najszybciej sprzedającym się produktem w historii banku. W ten sposób misyjność marki łączy się ze skutecznością biznesową i akwizycyjną oraz wzrostem świadomości marki – mówi Jędrzej Marciniak.

Publikacja „Essentials of Modern Marketing – Poland Edition” ma zasięg globalny. Wydana została w języku angielskim, ale w przyszłym roku ukaże się również jej polskie wydanie. Jak przekonują autorzy – książka jest doskonałym materiałem doszkalającym i podnoszącym wiedzę i umiejętności studentów biznesu w Polsce, szczególnie studiów MBA, studiów podyplomowych oraz innych kursów i warsztatów dla kadry zarządzającej.

kampania reklamowa Kotler książka Polska reklama

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisDigital Hub Warsaw firmy Bayer szuka kolejnych #techwizards. Ruszyła nowa kampania rekrutacyjna
Ponad 75 proc. Polaków chce ograniczeń dla niepełnoletnich w kwestii korzystania z social mediów

Podobne wpisy:

  • designclass--c_LxZzVUnY-unsplash
    Postpandemiczne zwyczaje Polaków. Jak wpływają na branżę reklamową?  
  • metaverse-7218249_1280
    Nowy model monetyzacji Reelsów? Meta rozpoczyna testy na Facebooku i Instagramie

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • CRASH Mondays – znamy temat czerwcowej edycji!
  • Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach
  • Marketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow