site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Gwiazdy wzięły udział w dobroczynnej wyprzedaży
22.01.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Gwiazdy wzięły udział w dobroczynnej wyprzedaży

assorted-clothes-996329

W ostatni weekend (17-18 stycznia 2020r.) w warszawskiej galerii Młociny odbyła się wyprzedaż ubrań i dodatków influencerów, dziennikarek oraz gwiazd show-biznesu. Część dochodu ze sprzedaży została przekazana fundacji zajmującej się niesieniem pomocy zwierzętom w Australii. Zakupy można było zrobić za pomocą aplikacji LESS.

https://www.facebook.com/galeriamlocinyofficial/photos/a.1807474199560211/2181219078852386/?type=3&theater

Inicjatywa cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem wśród celebrytów. Część swojej garderoby postanowili oddać: aktorka Aneta Zając i dziennikarki Anna Wendzikowska Karolina Szostak oraz Dorota Michałowska. Wśród influencerów znaleźli się m.in. Claudia Urta, Lena Kociszewska i Martyna Kępa. Akcję postanowiły również wesprzeć siostry Bukowskie, a także modelki Natalia Trojan oraz Ola Korytowska. Łącznie udział w  wydarzeniu wzięło 25 osób.

źródło: InstaStories/ instagram.com/claudiaurta/

Zakupów można było dokonywać wyłącznie za pomocą bezpłatnej aplikacji LESS, której twórcy od czerwca ubiegłego roku namawiają do zakupu używanych ubrań w duchu idei Zero Waste. Warto wspomnieć, że narzędzie nie pobiera żadnych kosztów za korzystanie z niego, a użytkownicy nie muszą mieć przy sobie gotówki, aby nabyć konkretny produkt. Pomysł stworzenia aplikacji spotkał się z ogromną popularnością zarówno w Polsce, jak i w Krajach Europy Środkowej oraz Zachodniej. 

View this post on Instagram

Przypominam, że dziś do godz 20:00 w @galeriamlociny odbywa się wielkie czyszczenie szaf influencerów. Zakup można zrobić przez @less_app a cześć dochodu ze sprzedaży przeznaczone jest na pomoc zwierzętom w Australii. Zapraszam! #fashion #moda #australia #help #style #influencer #instagram #wyprzedaz #czyszczenie #szafa #dmbeauty #dmbeauty.pl #dorotamichałowska

A post shared by dmbeauty.pl Dorota Michałowska (@dmbeauty.pl) on Jan 18, 2020 at 1:49am PST

Inicjatywa jest rozpropagowana również w mediach społecznościowych. Na oficjalnych profilach osób biorących udział w akcji możemy zobaczyć tematyczne posty, w których zachęcały do wzięcia udziału. Ponadto Galeria Młociny utworzyła wydarzenie na swoim profilu na Facebooku, dzięki czemu więcej klientów centrum handlowego mogło uczestniczyć w wydarzeniu. Zdecydowana większość osób pozytywnie zareagowała na tegoroczną edycję  wyprzedaży, jednak nie wszystkim podobał się sposób płatności za oferowane produkty. 

Sam pomysł zorganizowania tego typu przedsięwzięcia został oceniony jako bardzo dobry i powinien korzystnie wpłynąć na stan naszego środowiska poprzez zmniejszenie liczby odpadów. Ponadto, pieniądze, które zostały zebrane podczas akcji, mogą realnie poprawić życie zwierząt, które ucierpiały podczas pożarów w Australii. 

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska

Źródło zdjęcia głównego: Kai Pilger/Pexels

akcja społeczna wyprzedaż

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis5 sposobów, by sklep internetowy sprzedawał więcej w 2020 roku
Fundusz Hipoteczny DOM uruchomił kolejny kanał komunikacji z seniorami

Podobne wpisy:

  • markus-spiske-BTKF6G-O8fU-unsplash
    Blisko połowa konsumentów wyczekuje styczniowych wyprzedaży
  • WO_Stopmolestowaniu_akcja_22
    „STOP molestowaniu w miejscach publicznych” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow