site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Honorowy patronat Ministra Zdrowia nad kampanią „Po pierwsze farmaceuta”
12.07.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Honorowy patronat Ministra Zdrowia nad kampanią „Po pierwsze farmaceuta”

Logotyp_Po_pierwsze_farmaceuta_1

Minister Zdrowia Łukasz Szumowski wyraził oficjalną zgodę na objęcie honorowym Patronatem Ministra Zdrowia kampanii promującej zawód farmaceuty: „Po pierwsze farmaceuta”. Logo Ministerstwa Zdrowia zostanie umieszczone i wyróżnione na materiałach informacyjnych i spotach edukacyjnych, które będą rozpowszechniane w ramach kampanii. Akcja ma charakter edukacyjny. Jej celem jest pokazanie Polakom, że farmaceuta to przede wszystkim ekspert w dziedzinie farmakoterapii i zdrowia.

– Decyzja Ministra Zdrowia jest wyrazem ogromnego zaufania. Dzięki temu wsparciu jeszcze większa rzesza polskich pacjentów dowie się, czego może oczekiwać od swoich farmaceutów, w czym mogą być im pomocni i jak wiele dobrego, dzięki umiejętnościom i gruntownemu wykształceniu, mogą wnieść do systemu ochrony zdrowia w Polsce – mówi Elżbieta Piotrowska-Rutkowska, prezes Naczelnej Rady Aptekarskiej.

Kampania edukacyjna „Po pierwsze farmaceuta”, prowadzona wspólnie przez Naczelną Izbę Aptekarską i Fundację Aflofarm, ma za zadanie wzmocnić wizerunek zawodu farmaceuty w Polsce. Będzie realizowana do września 2019 roku przy użyciu różnorodnych kanałów komunikacji. Raport „Farmaceuta w Polsce. Ogólnopolskie badania wizerunkowe 2019” dostępny na stronie jest jednym z nich.

– Zależy nam przede wszystkim na tym, by dotrzeć bezpośrednio do pacjentów. Chcemy, aby Polacy mieli przekonanie, że farmaceuta to najlepszy specjalista od leków, a każdy magister farmacji poinformuje o interakcjach czy udzieli porad w drobnych problemach zdrowotnych, a w razie potrzeby zaleci wizytę u specjalisty – mówi prezes zarządu Fundacji Aflofarm, Tomasz Furman.

– Taka kampania jest niezbędna, nie tylko w kontekście promocji zawodu farmaceuty, ale również rozwiązań prawnych. Mam tutaj na myśli długo oczekiwaną przez całe środowisko ustawę o zawodzie farmaceuty – zauważa Elżbieta Piotrowska-Rutkowska.

Głównymi narzędziami kampanii są: spot wizerunkowy promujący zawód farmaceuty oraz cztery animowane spoty edukacyjne. Dzięki nim Polacy mają szansę dowiedzieć się, w czym może im pomóc magister farmacji i jak wygląda proces jego kształcenia. Jeden z filmów opowiada o zawodzie farmaceuty szpitalnego, z którego istnienia niewielu pacjentów zdaje sobie sprawę. Ostatni spot poruszy natomiast temat opieki farmaceutycznej i pokaże, jaką rolę może odgrywać farmaceuta w polskim systemie opieki zdrowotnej, o ile rozwiązanie to zostanie wprowadzone w naszym kraju w sposób systemowy. Badania pokazały, że 39,4% Polaków nie wie, czym jest opieka farmaceutyczna i jaki mógłby być jej zakres.

Akcję edukacyjną zakończy merytoryczna debata na temat przyszłości zawodu farmaceuty w Polsce, która odbędzie się 26 września, podczas Ogólnopolskiego Dnia Aptekarza. Pełną wersję raportu „Farmaceuta w Polsce. Ogólnopolskie badania wizerunkowe 2019”, spot wizerunkowy, artykuły edukacyjne oraz pozostałe filmy powstałe w ramach akcji znaleźć można na stronie internetowej kampanii oraz na profilu kampanii na Facebooku.

kampania kampania edukacyjna kampania informacyjna zdrowie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisOd monolitu do mikroserwisu, czyli jak usprawnić procesy w firmie?
mFinanse z nowym serwisem internetowym od agencji PA

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • screen-post-hIXmJH9xhoo-unsplash
    Video spot, rewarded czy virtual OOH? Sprawdzone sposoby na kampanię w mobile gamingu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow