site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Huawei w górę w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 2020
16.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Huawei w górę w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 2020

huawei-5240720_1280

Huawei awansował na 45. pozycję w tegorocznym rankingu najbardziej wartościowych marek świata BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands. To wzrost o 2 miejsca i piąty rok z rzędu, gdy Huawei plasuje się w pierwszej 50-tce najcenniejszych globalnych marek. W porównaniu z ubiegłym rokiem, wartość marki według autorów rankingu wzrosła o 9% i wynosi 29,4 miliarda dolarów.

Rok temu Huawei zajął 47. miejsce na liście, a rok wcześniej – miejsce 48. Wzrost wartości marki i kolejny awans w rankingu to rezultat konsekwentnego umacniania pozycji Huawei na rynku światowym oraz dostarczania coraz bardziej innowacyjnych urządzeń i rozwiązań.

Jak wynika z raportu, łączna wartość najcenniejszych marek świata wzrosła w ujęciu rocznym o 5,9% osiągając 5 bilionów dolarów. Firmy technologiczne są jednymi z najsilniejszych w rankingu – ich wartość stanowi aż 37% wartości wszystkich marek uwzględnionych w rankingu.

źródło: materiały prasowe

W pierwszym kwartale 2020 roku, Huawei utrzymał tytuł drugiego największego na świecie producenta smartfonów z 17,8-procentowym udziałem w rynku – według danych IDC. Marka umacnia się również w kategorii urządzeń typu wearables, notując wzrost dostaw tych produktów na rynek w skali 62,2% rok do roku. Natomiast 12-procentowy udział w rynku tabletów zapewnia firmie trzecią pozycję na świecie. Według niezależnej firmy analitycznej Canalys, Huawei jest również w pierwszej piątce światowych producentów bezprzewodowych urządzeń audio. Marka rozbudowuje też segment laptopów – w pierwszym kwartale roku odnotowała wzrost sprzedaży tych urządzeń o 120%.

Huawei konsekwentnie buduje swoją pozycję na świecie wprowadzając coraz bardziej innowacyjne urządzenia oraz rozwijając swój autorski ekosystem Huawei Mobile Services, a także sklep z aplikacjami Huawei AppGallery.

W lutym tego roku Huawei zaprezentował składany smartfon, a także multimedialny tablet. W marcu, podczas premiery najnowszych flagowych smartfonów, marka zaprezentowała również urządzie, którymi jest najlepsze w historii marki smartfon pod względem możliwości fotograficznych.

Źródło zdjęcia głównego: frukgarib14/Pixabay

Huawei ranking

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak zwiększyć zyski dzięki automatyzacji zarządzania projektami?
Nowości na WhatsAppie

Podobne wpisy:

  • alex-escu--FRambyM4kY-unsplash
    Robert Lewandowski nie będzie już ambasadorem marki Huawei
  • P50 Pro (3)
    Anna Markowska i Marcin Tyszka w kampanii flagowych smartfonów Huawei

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow