site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > I Love Marketing 2019, czyli co będzie działo się w marcu?
27.02.2019  |  Dodane przez Katarzyna Krupicka w meandry marketingu

I Love Marketing 2019, czyli co będzie działo się w marcu?

i love mkt

Wspominaliśmy już o konferencji I Love Marketing, która odbędzie się 13-15 marca tego roku. Czas na więcej szczegółów dotyczących prelekcji, które odbędą się podczas wydarzenia.

To będą trzy dni przepełnione wiedzą i inspiracjami. Podczas I Love Marketing w Warszawie (Multikino w Złotych Tarasach) można liczyć na sporą dawkę marketingowej merytoryki.

Tegoroczna edycja została podzielona na trzy odrębne tematycznie części:

1 dzień, 13 marca – I Love Influencer

2 dzień, 14 marca – I Love Marketing

3 dzień, 15 marca – I Love Social Media

Na scenie wystąpi wielu znanych specjalistów z dziedziny marketingu, a każda prezentacja będzie trwała ok. 18 minut. Poniżej przedstawiamy wybranych prelegentów i tematy ich wystąpień.

 

Dzień 1

Konrad Traczyk przygotował temat “Czego nie wiesz o właścicielce swojego mieszkania, czyli tajemnice mikroinfluencerów”, w którym poruszy fenomen twórców internetowych oraz wytłumaczy jaki mają (wciąż niewykorzystany) potencjał.

 

Rafał Masny ze znanej wielu internautom Grupy Abstra omówi potrzebę posiadania przez markę kanału na portalu YouTube.

 

 

Grzegorz Borowiecki z Wunderteam wystąpi z tematem “Jak robić kampanie z twórcami internetowymi? Wróćmy do podstaw”. Przedstawi podstawy influencer marketingu oraz sposoby na tworzenie dobrych kampanii z twórcami internetowymi.

 

Magdalena Urbaniak z Brand24 opowie “Kto zabije influencer marketing – twórcy czy marketerzy?”. Poruszy problem wiarygodności influencerów w sieci oraz regulacji prawnych w tej kwestii. Magda przedstawi swoją wizję na temat tego, jak dalej będzie wyglądał rozwój influencerów.

 

Dzień 2

Paweł Tkaczyk zaprezentuje swoją prelekcję pod tytułem “Superman na półce, czyli jak stworzyć dobrą opowieść o produkcie?”. Mistrz storytellingu przekona publiczność, że dobra opowieść sprzedaje lepiej niż inne formy promocji.

 

Marek Gonsior, który zarządza marketingiem salonów Agata, przedstawi temat “Po drugie: spójność i konsekwencja. Czyli o tym, czego możemy nauczyć się od najlepszych”. Podczas wystąpienia udowodni, że spójność i konsekwencja to świetny trik marketingowy, który dobrze stosować.

 

Paweł Sala z Freshmail doradzi “Jak sprawić, że ludzie pokochają Twoje newslettery”. Specjalista od e-mail marketingu wytłumaczy, jak konstruować newslettery, by ich odbiorcy nie wyrzucali ich do kosza, za to chętnie przeglądali i czytali.

 

Piotr Bucki przygotował na tę okazję prezentację brzmiącą “Mainstream is dead! Jak zadbać o (naprawdę) każdego klienta”. Według niego klient na każdym etapie działań marketingowych ma różne preferencje i wymagania, które należy dostrzec i uwzględnić.

 

Dzień 3


Szymon Lisowski
z Socjomanii odpowie na pytanie: “Czy istnieje jeszcze prywatność w mediach społecznościowych?”. Poruszy temat tego, jakie dane pozostawiają po sobie w sieci internauci, które marketerzy bardzo chętnie wykorzystują do swoich działań.

 

Janina Bąk, znana jako Janina Daily z Facebooka, omówi temat, którego tytuł brzmi “Gdy statystyki to za mało. O analizie danych nie tylko liczbowych”. Lekko i humorystycznie przedstawi, jak ważne jest zbieranie danych i analizowanie statystyk, a także kiedy nie należy im bezgranicznie ufać.

 

Artur Jabłoński z tematem “Wykluczanie to nowe targetowanie. Niuanse grup odbiorców na Facebooku” pomoże ustawiać reklamy w mediach społecznościowych. Doradzi, jak trafić do właściwej grupy docelowej, a nie wciąż do tych samych odbiorców reklam na Facebooku.

 

Anna Ledwoń-Blacha z More Bananas zaprezentuje social media z trochę innej strony, poruszając temat “Emocje – kluczowy czynnik komunikacji w mediach społecznościowych”. Specjalistka od emocji w marketingu zdradzi, jak je właściwie wykorzystać w komunikacji z fanami.

 

Jak widać, sporo będzie się działo, a to tylko namiastka tego, co przygotowali organizatorzy konferencji. Jedne z ostatnich biletów można jeszcze nabyć na stronie, a do wydarzenia na Facebooku dołączyć tutaj.

 

I Love Marketing konferencja

Dodano przez Katarzyna Krupicka

Poprzedni wpisIsobar Polska wspiera wyprzedaż modeli ŠKODY
CNN w ramach akcji #MyFreedomDay 2019 odwiedzi szkołę w Polsce!

Podobne wpisy:

  • Screenshot_3
    Mobile Trends for Experts - konferencja, na której nie może Cię zabraknąć!
  • 6 urodziny More Bananas
    Na pograniczu strategii i egzekucji - urodzinowa konferencja More Bananas

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow