site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Identyfikacja Face ID i Touch ID na Messengerze
19.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Identyfikacja Face ID i Touch ID na Messengerze

Woman showing a Facebook Messenger icon

W trosce o bezpieczeństwo konwersacji prowadzonych w obrębie Messengera, Facebook wdraża techniki biometryczne, dzięki którym nasze wiadomości mają być jeszcze bardziej chronione.

Wspomniane rozwiązanie jest już znane użytkownikom WhatsAppa, który także należy do Marka Zuckerberga. Obecnie możliwość odblokowania aplikacji Messengera za pomocą rozpoznawania twarzy czy odcisku palca jest testowana wśród niewielkiej liczby posiadaczy urządzeń z systemem iOS.

To dodatkowe zabezpieczenie umożliwia odbieranie połączeń oraz odpowiadanie na wiadomości z poziomu powiadomień, a jednocześnie blokuje dostęp do historii rozmów, co chronić ma naszą prywatność np. w przypadku, gdy telefon trafi w niepowołane ręce.

źródło: engadget.com

Każdy z użytkowników ma możliwość zdecydowania, kiedy lub po jakim czasie komunikator uruchomi funkcję dodatkowej weryfikacji za pomocą Face ID, Touch ID czy podania kodu dostępu. Do wyboru są 4 opcje: zawsze po opuszczeniu aplikacji lub minutę, kwadrans czy godzinę po tym zdarzeniu.

Jeżeli nowa funkcja pomyślnie przejdzie testy i spotka się z uznaniem wśród odbiorców, prawdopodobnie w przyszłości będzie dostępna również na Androidzie.

Autor tekstu: Karolina Foss
Źródło zdjęcia głównego: rawpixel.com/Freepik

Messenger nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisGetResponse przechodzi na model pracy zdalnej
Huawei dołącza do społeczności TikToka!

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow