site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Iga Świątek ponownie w kampanii PZU Wojażer
30.06.2023  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Iga Świątek ponownie w kampanii PZU Wojażer

PZU Wojażer_materiały prasowe_2023

PZU na początku czerwca wystartował z kampanią promującą ubezpieczenie podróżne PZU Wojażer. Jej celem jest zachęcanie osób planujących wakacyjne wyjazdy do zadbania o siebie i swoich bliskich poprzez zakup ubezpieczenia. Bohaterką komunikacji ponownie została tenisistka Iga Świątek.

Wyjeżdżając na wyczekiwany urlop, każdy marzy o tym, aby odpoczynek nie został zakłócony przez niespodziewane wydarzenia. Jeśli już jednak do nich dojdzie, kluczowe jest poczucie bezpieczeństwa i komfortu, które zapewni odpowiednia ochrona w postaci ubezpieczenia. Warto o nim pomyśleć już na etapie planowania wyjazdu.

– Ubezpieczenie PZU Wojażer jest jak parasol ochronny, który minimalizuje niedogodności. W tym przypadku niedogodności związane z niespodziewanymi sytuacjami, które mogą zakłócić nasz, często długo wyczekiwany, wypoczynek. Dlatego w kampanii chcemy podkreślać, że dzięki polisie nasze wakacje będą spokojne, a pomoc uzyskamy nawet w najdalszych zakątkach świata. Cieszę się również, że kolejny raz w naszej komunikacji pojawi się Iga Świątek, która pomoże nam dotrzeć do kolejnych klientów – mówi Łukasz Turkowski, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu, Sponsoringu i Prewencji w PZU.

6 czerwca ruszyła kampania marketingowa ubezpieczyciela, podczas której realizowane są szerokie działania digital (m.in. w mediach społecznościowych, mailingi, działania retargetingowe i CRM, PR), a także offline w oddziałach PZU oraz u agentów. Akcja skierowana jest do osób, które mają duże poczucie odpowiedzialności za siebie i rodzinę, świadomych różnych zagrożeń, planujących wyjazdy wakacyjne. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. Kampania potrwa do 13 sierpnia.

Iga Świątek kampania kampania reklamowa PZU reklama

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFacebook Reels: nowe funkcje i gotowe szablony rolek
Miasto i wieś szuka promocji

Podobne wpisy:

  • benjamin-child-GWe0dlVD9e0-unsplash
    CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    Facebook i YouTube królują w zestawieniu internetowych reklamodawców

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow