site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > IKEA przeciwko homofobii, transfobii i bifobii - #BeSomeonesHome
9.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

IKEA przeciwko homofobii, transfobii i bifobii – #BeSomeonesHome

702507-PR2XKE-84

Powitanie. Bezpieczeństwo. Akceptacja. Otwartość. Tym hasłom hołduje międzynarodowy spot, w którym marka wspiera społeczność LGBT+.

A dla ciebie czym jest dom?

Dom to cztery ściany, w których każdy może czuć się bezpiecznie. To miejsce, gdzie członkowie rodziny spędzają ze sobą czas. Jednak nie każdy ma z nim pozytywne doświadczenia. Dla wielu osób ze środowiska LGBT+, dyskryminacja jest nadal częścią ich codziennego życia, a poczucie izolacji może wpływać nawet na atmosferę w ich własnych domostwach.

Obcy wśród „swoich” 

IKEA z okazji Międzynarodowego Dnia Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii (17 maja) wprowadziła nową kampanię #BeSomeonesHome – rozpowszechniającą globalne przesłanie o akceptacji i wsparcia dla społeczności LGBT+.

Spot stworzony przez We Are Social Milan to jednominutowy filmik, który rozpoczyna się hasłami dotyczącego bycia „domem”, jako metafory bezpieczeństwa i zrozumienia.

Pokazuje, że znaczenie tego słowa często wiąże się nie tylko z miejscem fizycznym, ale jest strefą sacrum, w której znajdują akceptację i zrozumienie.

Prawie jedna trzecia globalnej populacji spędza czas w izolacji z powodu pandemii koronawirusa, a tym samym ich sposób życia i pracy radykalnie się zmienił. W tych niepewnych czasach dom jest ważniejszy niż kiedykolwiek. Dla wielu ludzi stał się ich całym światem – miejscem zapewniającym schronienie, w którym można czuć się bezpiecznie i po prostu być sobą. 

Jednak dla wielu członków społeczności LGBT+ znalezienie miejsca, w którym czują się mile widziani i nie są z góry oceniani, nie zawsze jest łatwe.

Spot jest emitowany w 25 krajach, w których działa IKEA.

Autor tekstu: Paulina Grabara
Źródło zdjęcia głównego: Freepik

IKEA kampania społeczna LGBT

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPierwszy panel interaktywny Reality Re+Creators z udziałem managerów C-Level
Eksperci prognozują mocny, ale krótkotrwały spadek w branży PR

Podobne wpisy:

  • pexels-wendy-wei-3973973
    Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • Słyszysz_przemoc_Usłysz_nas_Agata_Kubis
    Stop mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+  – akcja społeczna „Słyszysz przemoc. Usłysz nas”

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow