Tydzień temu na Twitterze pojawiły się tweety użytkowników, które rozpoczynały się od słów: In Poland we don’t say, po czym w języku polskim dopisywali różne zdania nawiązujące do naszej kultury, tradycji czy zwyczajów. Pomysł szybko podchwyciły znane marki, dostosowując przekaz do swojej działalności. Wpisy szybko stały się viralem w sieci.
Akcja stała się tak bardzo popularna, że wiele marek postanowiło skorzystać z okazji i zareklamować swoją firmę, a także jej produkty oraz usługi. Działalność organizacji rozprzestrzeniła się nie tylko na Twitterze, ale również na Facebooku i Instagramie. Oto najlepsze z nich.


Działania, mimo że spontaniczne, to przyniosły pozytywny skutek. Firmy zwiększyły swoje zasięgi przy użyciu minimalnych kosztów, co jest w ważne w czasie kryzysu wywołanego przez pandemię koronawirusa, a odbiorcy komunikatów mogli przyjrzeć się kreatywności pracowników znanych im przedsiębiorstw.
Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: dole777/Unsplash
Komentarze: brak