site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > „In Poland we don’t say...”, czyli nowy sposób na viralową reklamę
11.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

„In Poland we don’t say…”, czyli nowy sposób na viralową reklamę

dole777-EQSPI11rf68-unsplash

Tydzień temu na Twitterze pojawiły się tweety użytkowników, które rozpoczynały się od słów: In Poland we don’t say, po czym w języku polskim dopisywali różne zdania nawiązujące do naszej kultury, tradycji czy zwyczajów. Pomysł szybko podchwyciły znane marki, dostosowując przekaz do swojej działalności. Wpisy szybko stały się viralem w sieci.

https://www.instagram.com/p/B_3JADTJrjM/

Akcja stała się tak bardzo popularna, że wiele marek postanowiło skorzystać z okazji i zareklamować swoją firmę, a także jej produkty oraz usługi. Działalność organizacji rozprzestrzeniła się nie tylko na Twitterze, ale również na Facebooku i Instagramie. Oto najlepsze z nich.

Opublikowany przez Hebe Wtorek, 5 maja 2020
źródło: instagram.com/stories/pawelzati/

In Poland we don't say "good morning" we say "dżem dobry" and i think it's beautiful.

Opublikowany przez Łowicz. Samo najlepsze. Wtorek, 5 maja 2020

In Poland we don’t say „pasta”, we say „Lubella” and I think it’s beautiful.

Opublikowany przez Lubella Środa, 6 maja 2020
Opublikowany przez PromoTraffic #GrowWithUs Środa, 6 maja 2020
https://www.facebook.com/porta.otworzsiena/photos/a.1053069444721733/3541354579226528/?type=3&theater
https://www.instagram.com/p/B_1wcV5hT-S/
źródło: facebook.com/eFortunaPL
https://www.facebook.com/kaufland.polska/photos/pb.481934168506809.-2207520000../3394875663879297/?type=3&theater

Not in KODO 🙂

Opublikowany przez KODO Środa, 6 maja 2020

In Poland we don't say: "You're my BFF". We say "Mam dla Ciebie nową książkę" and I think it's beautiful.

Opublikowany przez Wydawnictwo Otwarte Wtorek, 5 maja 2020
https://www.instagram.com/p/B_4YmnenBCw/
https://www.instagram.com/p/B_zIKLEnm2W/

Działania, mimo że spontaniczne, to przyniosły pozytywny skutek. Firmy zwiększyły swoje zasięgi przy użyciu minimalnych kosztów, co jest w ważne w czasie kryzysu wywołanego przez pandemię koronawirusa, a odbiorcy komunikatów mogli przyjrzeć się kreatywności pracowników znanych im przedsiębiorstw. 

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska

Źródło zdjęcia głównego: dole777/Unsplash

social media viral

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis#nowystart w czasie pandemii jest możliwy – darmowe kursy online!
Stanowisko ZFPR w sprawie zmian zakresów pracy i wynagrodzenia firm PR w dobie koronawirusa

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • kayla-velasquez-6Xjl5-Xq4g4-unsplash
    Bez zmiany nawyków użytkowników social mediów walka z dezinformacją będzie niemożliwa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow