site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Inkwizytor Jacka Piekary chce podbić świat mobilny z The Dust i T-Bull
8.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Inkwizytor Jacka Piekary chce podbić świat mobilny z The Dust i T-Bull

Inkwizytor Jacka Piekary chce podbić świat mobilny z The Dust i T-Bull (2)

The Dust i T-Bull wspólnie przygotują grę mobilną na podstawie „Cyklu Inkwizytorskiego” autorstwa Jacka Piekary, cenionego polskiego pisarza fantasy. Spółki podpisały list intencyjny, a szczegółowe warunki umowy mają zostać uzgodnione do końca roku. Zgodnie z podpisanym listem, strony mają współpracować przy projekcie, a za wydanie oraz promocję produkcji będzie odpowiadał T-Bull − jeden z największych producentów i wydawców gier mobilnych w Europie.

Gra mobilna będzie drugą produkcją, która powstanie w ramach współpracy z Jackiem Piekarą. Podobnie jak zapowiedziana wcześniej gra przeznaczona na PC oraz konsole, będzie osadzona w świecie „Cyklu Inkwizytorskiego”. Na platformy Android i iOS będzie dostępna w modelu free-to-play (F2P).

− Stworzenie gry na podstawie twórczości Jacka Piekary to największy projekt w historii naszej spółki. Mamy duże ambicje i mocno wierzymy w sukces naszego przedsięwzięcia. Przez najbliższe lata będziemy skupiać naszą uwagę na tworzeniu gry wideo, dlatego zdecydowaliśmy się na partnerstwo w zakresie przygotowania i wydania wersji mobilnej. T-Bull potrafi tworzyć projekty uwielbiane przez miliony graczy, dlatego wierzymy, że wspólnie efektywnie wykorzystamy potencjał tego tytułu oraz samego rynku mobilnego − powiedział Jakub Wolff, prezes The Dust.

W związku z podjęciem decyzji o przygotowaniu gry mobilnej, The Dust podpisał list intencyjny dotyczący współpracy przy projekcie ze spółką T-Bull, notowanym na GPW producentem oraz wydawcą gier mobilnych, będącym jednocześnie akcjonariuszem spółki (posiada 20 proc. udziału w akcjonariacie jej). T-Bull to uznany zarówno w kraju, jak również na świecie deweloper, który swoją pozycję zawdzięcza takim tytułom, jak Top Speed (ponad 39,2 miliona pobrań) czy Moto Rider GO (ponad 71,6 miliona pobrań). Oba zespoły mają współpracować przy produkcji, a T-Bull dodatkowo zajmie się jej optymalizacją w zakresie monetyzacji, wydaniem i promocją. Aktualnie strony negocjują szczegółowe warunki współpracy.

− Cieszymy się ze współpracy ze studiem The Dust. Wierzymy, że razem jesteśmy w stanie opracować strategię, która zaowocuje spójną myślą kreatywną. Możliwość zaangażowania się w adaptację cyklu Jacka Piekary to wielka szansa i wyzwanie. Wszyscy w T-Bull nie możemy doczekać się pracy razem z dziełem naszego uznanego autora fantasy − mówi Grzegorz Zwoliński, współzałożyciel i Prezes T-Bull S.A.

25 marca podpisano umowę z pisarzem Jackiem Piekarą. Deweloper oraz pisarz stworzą wspólnie grę na podstawie „Cyklu Inwestorskiego” autorstwa Piekary. Wrocławskie studio zakupiło prawa do wyprodukowania jej na konsole, PC oraz urządzenia mobilne.

− Informacja o podpisaniu umowy na przygotowanie gry na podstawie „Cyklu Inkwizytorskiego” spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem w branży growej oraz wśród fanów twórczości Jacka Piekary. Jesteśmy wdzięczni za te głosy, które potwierdzają słuszność naszej strategii oraz motywują do dalszego działania − dodaje Jakub Wolff.

Piekara jest jednym z najpopularniejszych pisarzy fantasy w Polsce, znanym przede wszystkim jako autor tzw. „Cyklu Inkwizytorskiego”. Stworzone przez niego postacie, historie i dialogi staną się kanwą gier, które wyprodukuje studio The Dust. Seria przedstawia przygody inkwizytora Mordimera Madderdina osadzone w alternatywnej, fikcyjnej wersji renesansowej Europy. Akcja powieści toczy się piętnaście wieków po tym, jak Jezus Chrystus zstąpił z krzyża, ukarał swoich prześladowców i objął władzę w Imperium Rzymskim. Pisarz planuje wydanie dalszych książek w ramach cyklu − obecnie obejmuje on 12 tomów.

Więcej informacji na temat projektu gry na platformy stacjonarne zostanie zaprezentowane na specjalnej konferencji, która odbędzie się w pierwszej połowie czerwca w Warszawie.

 

The Dust S.A. to studio deweloperskie pracujące nad grą na podstawie „Cyklu Inkwizytorskiego” autorstwa Jacka Piekary oraz gry „Together”. Spółka oferuje również szeroką gamę narzędzi w obszarze advergamingu, tworzenia projektów z wykorzystaniem technologii AR i VR oraz produkcji gier mobilnych – własnych i na zlecenie. Zdobyła wiele istotnych nagród i wyróżnień branżowych, m.in. Effie Awards Poland, Golden Arrow, Mobile Trends, Impactor. The Dust od kwietnia 2018 roku jest notowana na rynku NewConnect.

T-Bull S.A to polskie studio deweloperskie z siedzibą we Wrocławiu. Firma ma w portfolio szereg produkcji przygotowanych z myślą o najpopularniejszych platformach mobilnych. Łączna liczba pobrań gier wyprodukowanych we wrocławskim studio przekroczyła już 399 milionów. Zespół deweloperski T-Bull specjalizuje w tworzeniu gier FPS oraz wyścigowych. Akcje spółki od 29 sierpnia 2018 r. notowane są na parkiecie głównym GPW.

działania promocyjne gra mobilna

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFacebook zmienia barwy i nie tylko!
Egzotyczna Fantasia rozkwita na wiosnę!

Podobne wpisy:

  • daan-geurts-qWJ6zFUsX0A-unsplash
    94 proc. internautów to multiscreenersi cyfrowi. Marketerzy znajdą wieloekranowców w grach mobilnych
  • jeshoots-com-mSESwdMZr-A-unsplash
    Walizki wypchane dolarami? To nowa akcja Netflixa!

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow