site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Instagram monituje udostępnianie treści z prywatnych kont
28.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Instagram monituje udostępnianie treści z prywatnych kont

instagram-5409107_1280

Jak zaistnieć się na Instagramie? Czy istnieje magiczna recepta na zdobycie popularności na platformie? Wielu użytkowników zadaje sobie te pytania i szuka różnych sposobów na dotarcie do nowych odbiorców.

Instagram to jeden z najpopularniejszych serwisów internetowych. Statystyki mówią same za siebie: już 800 milionów osób korzysta z aplikacji, średnio 60 milionów zdjęć trafia do portalu codziennie. Za pomocą jednego kliknięcia z łatwością można dowiedzieć się, co robi znany aktor, sportowiec czy znajomy. Platforma to także potężne narzędzie biznesowe służące do komunikacji z klientami oraz sprzedaży produktów i usług. Nie dziwi fakt, że zdobywanie nowych obserwujących jest wpisane w strategię rozwoju profili. Udostępnianie zdjęć i relacji na Instagramie to ważna część promocji. 

Monit ostrzegawczy

Serwis wprowadził modyfikacje dla internautów posiadających konta prywatne. Za każdym razem, gdy użytkownik zdecyduje się udostępnić post lub relację z konta prywatnego, wyświetli się następujący komunikat:

źródło: socialmediatoday.com

Oznacza on, że danego posta nie zobaczą osoby, które nie obserwują konta z udostępnioną treścią.

Dana strona zmienia ustawienia swojego profilu z publicznego na prywatne po to, aby osoby obserwujące udostępniały jej posty w swoich stories. Gdy użytkownik zobaczył taką relację i chce dostawać ich więcej – musi zaobserwować konto prywatne. Instagram postanowił czuwać nad nieuczciwymi praktyki zdobywania fanów. W związku z tym, każdy post oraz udostępniona relacja od użytkownika prywatnego, nie będzie widoczna dla osób, które nie obserwują konta. 

Decyzję tłumaczy Adam Mosser, szef Instagrama, który potwierdza, że do tej pory właściciele dużych kont, w ten sposób pozyskiwali nowych followersów. Podkreśla także, że marka nie zamierza dłużej tolerować takich działań.

Aktualizacja jest już dostępna dla wszystkich użytkowników.

Autor tekstu: Patrycja Jaksim

O autorce: Specjalista ds. Public Relations. Autorka projektu www.prtoday.pl. Zafascynowana rozwojem kompetencji i szeroko pojętym tematem komunikacji marki z podmiotami rynku. Pomaga małym i średnim firmom wykorzystywać narzędzia PR do skutecznej komunikacji z otoczeniem.

Źródło zdjęcia głównego: Solen Feyissa/Pixabay

Instagram nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis„Kapitalna impreza” – nowy spot i platforma komunikacyjna Captain Jack
Marka MINI ruszyła z kampanią nowego modelu MINI Countryman

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow