site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Instagram niczym Gadu-Gadu - statusy nową funkcją!
10.01.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Instagram niczym Gadu-Gadu – statusy nową funkcją!

kenny-eliason-nZJBt4gQlKI-unsplash

Nowa funkcja Instagrama zbliżyła go do starego i dobrze znanego Gadu-Gadu. Był to zdecydowanie najpopularniejszy komunikator i na pewno każdy użytkownik pamięta krótkie opisy tekstowe – cytat, teksty piosenek, własne przemyślenia, które pojawiały się obok zdjęcia profilowego.

Meta, na swoim blogu, poinformowało o statusach na Instagramie. Nowa funkcja pozwoli na dzielenie się aktualnymi przemyśleniami, ale również będzie dodatkową interakcją, bez konieczności publikacji postów, relacji czy rolek. Notatki – bo taką oficjalną nazwę przyjęła aktualizacja – to krótkie posty o długości do 60 znaków zawierające tylko tekst i emotikony. Aby utworzyć notatkę, należy przejść na górę swojej skrzynki odbiorczej, wybrać osoby, które się obserwuje lub osoby z listy bliskich znajomych, a notatka pojawi się u góry ich skrzynki odbiorczej przez 24 godziny. Odpowiedzi na notatki będą przychodzić do skrzynki odbiorczej jako wiadomości na czacie.

Podczas testów wywnioskowano, że ludzie lubią dzielić się tym, co myślą. Notatki zapewniają użytkownikom swobodny i spontaniczny sposób wyrażania siebie i łączenia się ze sobą.

Autor tekstu: Maria Wiśniewska
Źródło zdjęcia głównego: Kenny Eliason/Unsplash

Gadu-Gadu Instagram nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisStartujesz z agencją digital marketingową w 2023 r.? Przeczytaj e-booka WhitePress
Awatary na WhatsAppie, czyli nowy i spersonalizowany sposób wyrażania siebie

Podobne wpisy:

  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści
  • camera-gf11eabba3_1280
    Nowe funkcje personalizacji treści na Instagramie

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści
  • 4 najcięższe grzechy UX
  • Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...