site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Instagram nieustannie wprowadza aktualizacje, ale czy wszystkie się przyjmą?
18.10.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Instagram nieustannie wprowadza aktualizacje, ale czy wszystkie się przyjmą?

neonbrand-nZJBt4gQlKI-unsplash

Twórcy aplikacji w krótkim czasie wprowadzili bardzo dużą liczbę aktualizacji. Można między innymi korzystać z ciemniejszej wersji albo cieszyć się zwiększoną prywatnością. Jakie kolejne zmiany pojawią się niedługo?

Co nowego na Instagramie?

Aplikacja w ostatnim czasie wprowadziła, bądź planuje wprowadzić sporo nowych udogodnień. Większość z nich z pewnością zadowoli użytkowników. Oto niektóre nowości Instagrama.

Tryb ciemny

Wiele aplikacji i oprogramowań w smartfonach wprowadziło w swoich ustawieniach opcje ciemnego trybu, aby oszczędzać nasz wzrok oraz baterię. W ostatniej aktualizacji twórcy Instagrama również zapewnili swoim odbiorcom taką możliwość.

  • źródło: spidersweb.pl
  • źródło: spidersweb.pl

Jak na razie zmiana ta nie posiada możliwości włączenia lub wyłączenia jej za pomocą ustawień na instagramowym koncie. Tryb automatycznie dopasowuje się do ustawień telefonu. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie dla wszystkich użytkowników, którzy przyzwyczaili się już do ciemniejszego trybu, np. w Messengerze. Aktualizacja ta z pewnością sprawi większy komfort przeglądania mediów społecznościowych, zwłaszcza nocą.

Skrzynka odbiorcza na komputerach?

Dużą niedogodnością w wersji aplikacji w przeglądarce internetowej jest brak wiadomości prywatnych. Można przeglądać tablicę, lajkować i komentować zdjęcia, a także przeglądać Instastory, nie ma jednak opcji odczytywania lub pisania wiadomości do znajomych. Jak zauważyła Jane Manchun Wong, są już prowadzone testy skrzynki odbiorczej w wersji desktopowej.

Instagram is working on Direct for the desktop website pic.twitter.com/2Yc0T94wh1

— Jane Manchun Wong (@wongmjane) October 9, 2019

Ta zmiana może zwiększyć liczbę osób korzystających z serwisu za pomocą komputera, jednak jej wprowadzenie może zająć trochę czasu. Na początku tego roku były już informacje o testowaniu wcześniejszej wersji Instagram Direct.

Instagram is testing Direct on Web pic.twitter.com/bpdY9bep24

— Jane Manchun Wong (@wongmjane) February 12, 2019
Wspominaj chwilę z Instagramem

Twórcy planują także wprowadzić opcję “Tego dnia”, która jest dosyć podobna do znanego nam już rozwiązania z Facebooka, gdzie aplikacja przypomina nam, co robiliśmy tego dnia w zeszłym roku czy nawet kilka lat wstecz. Aktualizacja będzie ulepszoną wersją dostępnych obecnie wspomnień na Instagramie.

źródło: wersm.com

W ramach tego rozwiązania będziemy mogli udostępnić wspominane zdjęcie w formie postu lub relacji. Zobaczymy również, kogo zaczęliśmy obserwować w tym dniu w przeszłości.

Po włączeniu okna do tworzenia Instastories i przesunięciu palcem w prawo, tuż obok możliwości dodania ankiet czy pytań, pojawi się opcja “Tego dnia”. Jeżeli posiadamy więcej niż jedną aktywność z danego dnia, będziemy mogli przeglądać je za pomocą przycisku kości do gry znajdującego się u góry ekranu.

Więcej prywatności

Jak mogliśmy ostatnio zaobserwować, zniknęła również zakładka ,,Obserwowane” w kanale aktywności. Informowała ona o tym, co robią nasi znajomi, m.in. kogo zaobserwowali czy jakie zdjęcie polubili. To może być dobra zmiana, która zwiększy prywatność i uniemożliwi śledzenie każdej, pojedynczej aktywności użytkowników.

źródło: buzzfeednews.com
Nowa naklejka wydarzeń

Jak napisała na swoim Twitterze Jane Manchun Wong, twórcy Instagrama planują wprowadzenie nowej naklejki, która będzie zapraszała na organizowane przez nas wydarzenia. Funkcja ta jest obecnie w fazie testowej, ale wiadomo już, że pojawi się możliwość wpisania dokładnej daty, godziny, tytułu wydarzenia oraz lokalizacji, a następnie udostępnienia informacji o evencie na Instastory.

Instagram is working on Invites Sticker for events pic.twitter.com/CQ50u24oKk

— Jane Manchun Wong (@wongmjane) October 12, 2019

Na ten moment nie ma jeszcze informacji, kiedy będzie można skorzystać z tego rozwiązania, ani jak będzie wyglądała jego wersja końcowa.

Identyfikacja wiadomości phishingowych

Aktualizacja ta ma na celu identyfikację fałszywych wiadomości, które rzekomo pochodzą z Instagrama. Funkcja bezpieczeństwa konta “E-maile z Instagrama”, dostępna w ustawieniach, pozwoli na weryfikację autentyczności otrzymywanych e-maili.

Heads up: Today, we’re launching a new feature to help people identify phishing emails claiming to be from Instagram. This account security feature (accessed through Settings) allows anyone to check if an email claiming to be from Instagram is genuine. pic.twitter.com/3UE5kSypM6

— Instagram (@instagram) October 7, 2019

W ostatnim czasie mogliśmy zauważyć, że twórcy Instagrama nie próżnowali i zapowiedzieli i sukcesywnie wprowadzają wiele zmian. Wszystko to, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z aplikacji, a przede wszystkim zwiększyć prywatność i bezpieczeństwo. Aktualizacje te wydają się dość korzystne, a odbiorcom pokazują, że Instagram idzie z duchem czasu i stara się dopasować do ich potrzeb.

Autor tekstu: Anna Sroka

Instagram nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNiestandardowe urodziny naszego portalu – Branżowy Speed Dating już 28 października w Krakowie!
CSR w MŚP – wyzwania , dylematy, trendy. Konferencja 24 października we Wrocławiu

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-XfnfMlNpWDo-unsplash
    TikTok stawia na naukę!
  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow