site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Instagram pozwoli lepiej kontrolować proponowane treści
21.09.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Instagram pozwoli lepiej kontrolować proponowane treści

gabrielle-henderson-bmUa09zy2ZQ-unsplash

Instagram testuje dwa nowe narzędzia, które pozwolą na lepszą kontrolę nad treściami wyświetlanymi w zakładce Odkrywaj. Dzięki nowym funkcjom pojawi się możliwość ukrywania niechcianych treści.

Oznaczanie postów jako nieinteresujących

Pierwszą z testowanych nowości jest możliwość oznaczenia konkretnych postów, które nie cieszą się naszym zainteresowaniem. Dzięki temu opanowanie algorytmu Instagrama, który często bywa zawodny, stanie się znacznie prostsze. Wybrane elementy zostaną ukryte, a serwis otrzyma wyraźny sygnał, że dany typ treści nie jest dla nas interesujący i podobne posty nie zostaną nam zaproponowane w przyszłości.

źródło: about.facebook.com
Ukrywanie postów z określonymi słowami i emoji

Druga funkcja pozwoli na identyfikowanie i filtrowanie konkretnych postów po użytych w nich słowach. Nowe narzędzie może okazać się bardzo skuteczne w walce z niechcianymi treściami, ponieważ wraz z nim otrzymamy również możliwość filtrowania postów zawierających konkretne emoji czy frazy. Dzięki tej funkcjonalności będziemy mogli stworzyć własną listę i samodzielnie zdecydować, którego typu postów nie chcemy widzieć w serwisie.

źródło: about.facebook.com

Nowe funkcje kontroli sekcji Odkrywaj to coś, na co czekało wielu użytkowników. Testy wciąż trwają i na ten moment nie wiemy dokładnie, kiedy nowe funkcje pojawią się w serwisie. Do czasu wprowadzenia nowości algorytm nadal będzie opierał swoje działanie na prawdopodobieństwie podjęcia przez użytkownika interakcji pod danym postem.

Autor tekstu: Mateusz Ligęza
Źródło zdjęcia głównego: Gabrielle Henderson/Unsplash

Instagram nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMarcin Prokop w nowej kampanii Head & Shoulders
Wykorzystanie wizerunku Magika do promocji rekrutacji. Portal przeprosił w oświadczeniu

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow