site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Instagram testuje funkcję repostowania postów
26.09.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Instagram testuje funkcję repostowania postów

souvik-banerjee-E6Yg8ACZ2vw-unsplash

Instagram planuje wprowadzenie nowej funkcji, która ma dać użytkownikom możliwość ponownego publikowania postów innych osób. Chociaż firma należąca do Meta nie udostępniła jeszcze publicznie funkcji repost, planuje wkrótce rozpocząć testowanie jej z wybranymi użytkownikami.

Nową funkcję po raz pierwszy zauważył Matt Navarra, konsultant ds. mediów społecznościowych, publikując zrzut ekranu, który przedstawia zakładkę Reposts. Najprawdopodobniej, zakładka ta będzie zawierała posty i rolki, które użytkownicy udostępniają na swoich kontach. Reposts pojawi się obok zakładek postów, rolek i oznaczonych zdjęć. 

Instagram Reposts Tab on profiles?!

What’s dis Adam? pic.twitter.com/WayWCJGBfx

— Matt Navarra (@MattNavarra) September 7, 2022

Obecnie nie ma bezpośredniego sposobu na ponowne opublikowanie posta innego użytkownika na Instagramie, ale twórcy, którzy chcą udostępniać posty, czasami używają do tego innych aplikacji. Warto zauważyć, że aktualnie możliwe jest udostępnianie czyjegoś posta w swojej historii, ale nowa funkcja ponownego publikowania, pozwoli udostępnić post w swoim kanale. Reposts zapewni użytkownikom lepszy sposób na szerokie udostępnianie postów, które im się podobają.

Autor tekstów: Maria Wiśniewska
Źródło zdjęcia głównego: Souvik Banerjee/Unsplash

Instagram nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCRASH Mondays № 10: Influencer marketing [Wrocław]
Czym są KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności?

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow