Instagram postanowił przetestować nowy sposób wyświetlania treści powiązanych z hashtagami. W artykule na stronie theverge.com czytamy, że portal usuwa zakładkę “Ostatnie”.
Test przeprowadzany jest na małej grupie użytkowników i zakłada możliwość wyszukiwania treści po hashtagach, jednak wyświetlane będą tylko Reelsy i posty o największej liczbie polubień. Instagram w poście na swoim oficjalnym koncie na Twitterze wskazał, że celem tego rozwiązania jest sprawdzenie, czy pozwoli to na lepsze dopasowanie interesujących treści związanymi z hashtagami, które będą wyświetlane użytkownikom.
Zmiana zakłada również wyświetlanie postów według daty ich publikacji, dzięki czemu odbiorcy będą mogli być z nimi na bieżąco. Wprowadzona modyfikacji pozwoli użytkownikom przeglądać te treści, które będą dla nich bardziej interesujące i dopasowane do zainteresowań. Utworzono zakładkę, w której będą pojawiały się najnowsze materiały powiązane z konkretnymi hasztagami – w przyszłości funkcja będzie chętnie wykorzystywana, nie tylko przez odbiorców, lecz i marketerów.
Autor tekstu: Kinga Kurant
Źródło zdjęcia głównego: jannoon028/pl.freepik.com
Komentarze: brak