site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Instagram testuje nowy sposób wyświetlania postów pod hashtagami
4.05.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Instagram testuje nowy sposób wyświetlania postów pod hashtagami

Loei, Thailand - May 10, 2017: Hand holding samsung s8 with mobile application for Instagram on the screen

Instagram postanowił przetestować nowy sposób wyświetlania treści powiązanych z hashtagami. W artykule na stronie theverge.com czytamy, że portal usuwa zakładkę “Ostatnie”. 

Test przeprowadzany jest na małej grupie użytkowników i zakłada możliwość wyszukiwania treści po hashtagach, jednak wyświetlane będą tylko Reelsy i posty o największej liczbie polubień. Instagram w poście na swoim oficjalnym koncie na Twitterze wskazał, że celem tego rozwiązania jest sprawdzenie, czy pozwoli to na lepsze dopasowanie interesujących treści związanymi z hashtagami, które będą wyświetlane użytkownikom.

For a small group, we’re testing more recent and timely content in ‘Top’ and ‘Reels’ tabs in hashtags, and removing the ‘Recent’ tab. We want to see if this helps people connect with more interesting and relevant content on hashtags, while also keeping them across what’s current. pic.twitter.com/nLb6BiFRws

— Instagram Comms (@InstagramComms) April 19, 2022

Zmiana zakłada również wyświetlanie postów według daty ich publikacji, dzięki czemu odbiorcy będą mogli być z nimi na bieżąco. Wprowadzona modyfikacji pozwoli użytkownikom przeglądać te treści, które będą dla nich bardziej interesujące i dopasowane do zainteresowań. Utworzono zakładkę, w której będą pojawiały się najnowsze materiały powiązane z konkretnymi hasztagami – w przyszłości funkcja będzie chętnie wykorzystywana, nie tylko przez odbiorców, lecz i marketerów.

Autor tekstu: Kinga Kurant
Źródło zdjęcia głównego: jannoon028/pl.freepik.com

hashtag Instagram nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisROMET z wieloetapową kampanią promującą aktywny styl życia
WhatsApp wprowadza społeczności

Podobne wpisy:

  • szabo-viktor-UfseYCHvIH0-unsplash
    Testowe wprowadzenie reklam do YouTube Shorts
  • hand-g67e065733_1920
    TikTok testuje nowy format reklamowy Search Ads

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...