site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Instagram testuje przypomnienie o premierze produktów ulubionej marki
9.10.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Instagram testuje przypomnienie o premierze produktów ulubionej marki

s-o-c-i-a-l-c-u-t-hCjo_bIkVig-unsplash

Instagram robi kolejny krok, aby zakupy w aplikacji były szybsze i przyjemniejsze. W Stanach Zjednoczonych ruszyły testy, dzięki którym użytkownik dostanie powiadomienie o premierze wybranego produktu.

Instagram jest trzecim najchętniej wybieranym serwisem społecznościowym, tuż po Facebooku i YouTube. Portal rozwija się w błyskawicznym tempie i zyskuje grono nowych odbiorców. Obecnie korzysta z niego 1 mld użytkowników (źródło: raport „Digital 2019”).

Za popularnością platformy przemawia prosty sposób komunikowania się z użytkownikami, a główny potencjał tkwi właśnie w formie przekazu. Użytkownicy social media chętniej wchodzą w interakcję z markami, które udostępniają ciekawe grafiki, niż w przypadku publikacji innego rodzaju treści. Wkrótce czekają nas kolejne ułatwienia i aktualizacje. 

Instagram dla biznesu

Instagram stał się narzędziem biznesowym, wykorzystywanym do promocji marek i dotarcia do jak największego grona odbiorców. Portal w 2018 r. wprowadził zmiany związane z zakupami, pozwalając na robienie ich bezpośrednio z poziomu aplikacji. To duże ułatwienie nie tylko dla marek, ale również konsumentów. Widząc produkt, który nam się podoba, nie musimy szukać go już na stronie firmy, tylko zostajemy bezpośrednio przekierowani do interesującej nas rzeczy. Funkcja działa w Australii, Brazylii, Kanadzie, Francji, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych oraz we Włoszech i w Niemczech.

Obecnie w strategii rozwoju Instagram idzie o krok dalej. Innowacje kieruje w stronę obserwatorów, którzy z niecierpliwością czekają na nowe produkty marki. Często zdarza się tak, szczególnie w przypadku globalnych i topowych marek, że towar zostaje wyprzedany w dniu premiery, i tylko nielicznym udaje się go nabyć w pierwszej kolejności. Naprzeciw potrzebom firm i klientów z pomocą przychodzi nowa funkcja w aplikacji, która sama poinformuje użytkowników o tym wydarzeniu.

Jak to działa?

Przypomnienie pojawi się jako wiadomość na ekranie telefonu. Dzięki temu pozwoli być odbiorcom na bieżąco ze startem sprzedaży i premierą produktu. Powiadomienie może dotyczyć konkretnego produktu w określonym wcześniej przez użytkownika rozmiarze.

  • business.instagram.com
  • business.instagram.com
  • business.instagram.com

Nowa funkcja będzie zintegrowana z opcją zakupów na Instagramie i sprawi, że będą one jeszcze prostsze i przyjemniejsze. Takie rozwiązanie skraca proces zakupowy i pomaga w promocji nowego produktu wśród zainteresowanych.

Twórcy aplikacji szacują także wzrost zaangażowania. Markom będzie zależało na tym, aby tworzyć ciekawe treści, które zainteresują użytkownika i zachęcą do ustawienia przypomnienia o premierze.

Dla kogo nowa funkcja?

Obecnie rozwiązanie jest testowane w Stanach Zjednoczonych. Instagram opublikował pełną listę firm, które biorą w nim udział. Znajdziemy na niej takie marki jak: Adidas, Balmain, Anastasia Beverly Hills, H&M, Benefit, Levi’s , Chinatown Market, Fresh Prince, Highsnobiety, Huda Beauty, JE 11, MAC, Michael Kors, Mr. Porter, NARS, Net-A-Porter, NYX, Outdoor Voices, Revolve, SoulCycle i Warby Parker.

Testy potrwają kilka tygodni. Tuż po nich dowiemy się, czy funkcja zostanie w aplikacji na stałe i czy będzie dostępna dla innych marek i na szerszą skalę.

Autor tekstu: Patrycja Jaksim

Instagram nowość sprzedaż

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWhite Paper Agency przeprowadziła rebranding Międzynarodowego Banku Współpracy Gospodarczej IBEC
“Trzeba być z tym, który jest bity i poniżany” – przedwyborczy spot Otwartej Rzeczpospolitej

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow