site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Instagram udostępnia nowe formy weryfikacji wieku
30.11.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Instagram udostępnia nowe formy weryfikacji wieku

katka-pavlickova--1MWTZamkwI-unsplash

Na Instagramie pojawiły się nowe formy weryfikacji wieku. Od teraz użytkownicy mogą potwierdzić swój wiek za pomocą dokumentu tożsamości lub filmiku z nagraniem swojej twarzy.

Wiek potwierdzi sztuczna inteligencja

Od 2019 roku Instagram wymaga podania wieku podczas rejestracji. Według serwisu podyktowane jest to chęcią dopasowania wyświetlanych treści do wieku użytkowników. Aby weryfikacja przebiegała szybciej, Meta nawiązała współpracę z Yoti – firmą specjalizującą się w cyfrowym potwierdzaniu tożsamości.

Weryfikacja wieku za pomocą wideo-selfie odbywać się będzie przy użyciu mechanizmów sztucznej inteligencji – technologia oszacuje wiek użytkownika na podstawie jego rysów twarzy. Jak zapewniają Meta i Yoti, w trosce o bezpieczeństwo osób korzystających z Instagrama dane te zostaną usunięte niezwłocznie po zakończeniu procesu weryfikacji.

źródło: gsmarena.com
Ile potrwa weryfikacja?

Niekwestionowaną zaletą użycia sztucznej inteligencji jest z pewnością czas potrzebny na weryfikację wieku – w przypadku tej metody będzie to jedynie 20 minut. Weryfikacja przy użyciu dowodu tożsamości będzie nieco dłuższa – cały proces może zająć do 2 dni. Podczas gdy Meta zajmować się będzie potwierdzaniem wieku, możliwe będzie dalsze korzystanie z platformy. Po zakończeniu procesu weryfikacji użytkownik otrzyma stosowne powiadomienie.

Autor tekstu: Mateusz Ligęza
Źródło zdjęcia głównego: Katka Pavlickova/Unsplash

Instagram nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisBlack Friday. Najciekawsze pomysły na kampanie z ostatnich lat
Lokalne ambasadorki PUMA w najnowszej kampanii She Moves Us

Podobne wpisy:

  • camera-gf11eabba3_1280
    Nowe funkcje personalizacji treści na Instagramie
  • whatsapp-g0aa3f7063_1280
    Awatary na WhatsAppie, czyli nowy i spersonalizowany sposób wyrażania siebie

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • 4 najcięższe grzechy UX
  • Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie
  • Kampania edukacyjna #Lepiejbezsmogu

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...