site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Instagram udostępnił przewodnik dla nastolatków i rodziców
11.12.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Instagram udostępnił przewodnik dla nastolatków i rodziców

close-up-photography-of-smartphone-744462

Administratorzy Instagramu portalu społecznościowego postanowili wydać dwa osobne poradniki, zawierające wskazówki, jak należy troszczyć się o swój komfort psychiczny podczas korzystania z serwisu. W informatorze znajdziemy również instruktaż wyjaśniający, jak radzić sobie z presją bycia idealnym, która jest obecna na tym medium.

Osoby odpowiedzialne za stworzenie dokumentu chcą, aby użytkownicy Instagrama wiedzieli, że to, co widzą na platformie, jest tylko wyidealizowaną częścią cudzego życia. Jeśli internauci zdadzą sobie z tego sprawę, to nie ulegną presji wirtualnego otoczenia i skupią się na rozważnym i bezpiecznym korzystaniu z portalu. 

Oba przewodniki posiadają kilka testów, które można użyć jako instrument do rozpoznania własnego stosunku do Instagrama. W przewodniku przeznaczonym dla młodzieży jest możliwość przeczytania np. o tym, w jaki sposób można ograniczyć niepożądane kontakty. W materiale dla rodziców są natomiast zawarte wypowiedzi ekspertów oraz porady, dotyczące kwestii, które mogą zostać poruszone podczas rozmowy z młodymi ludźmi na temat tej platformy. 

Administratorzy portalu coraz chętniej angażują się w tematy związane z dobrym stanem psychicznym internautów. Niedawno oznajmili, że podczas rejestracji będzie weryfikowany wiek nowego użytkownika platformy. Miejmy nadzieję, że te zabiegi przyniosą oczekiwany skutek i internauci będą umieli oddzielić prawdziwe życie od wyidealizowanego.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska

Instagram przewodnik

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisZnamy wyniki IX Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019
Gazetka promocyjna w wersji online czy offline? Millennialsom wszystko jedno!

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow