site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Instagram w służbie zdrowia - platforma promuje posty i relacje o COVID-19
19.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Instagram w służbie zdrowia – platforma promuje posty i relacje o COVID-19

3657703

Natłok informacji w mediach społecznościowych powoduje nie tylko rozprzestrzenianie fałszywych danych, ale także powszechną dezinformację. Instagram ogłosił, że będzie wyróżniał tylko zweryfikowane posty i relacje publikowane przez organizacje zdrowotne z całego świata

Tylko rzetelnie – tylko prawdziwie

To już oficjalne – platforma poinformowała o swoich krokach na Twitterze.

Starting today, we'll bring Stories related to COVID-19 from credible health organizations you follow closer to the top of your tray. This is part of our ongoing work to connect people with accurate information, and we’ll be rolling out a similar solution for Feed next week.

— Instagram Comms (@InstagramComms) May 5, 2020
Na czym polega inicjatywa? 

Gigant technologiczny wykorzystuje wszelkie możliwe sposoby do rozpowszechniania wiedzy o COVID-19 tak, aby edukować ludzi na temat pandemii.

Instagram ujawnił w powyższym tweecie, że w Stories oraz postach użytkowników, którzy obserwują wybrane organizacje zdrowotne, będzie przekazywał od nich tylko sprawdzone informacje o koronawirusie. Zostaną one wyświetlone na górze listy, aby aby ułatwić dostęp do rzetelnych źródeł wiedzy. Jeśli jednak nie obserwujesz żadnej z instytucji – nie zobaczysz ich relacji.

To kolejna inicjatywa podjęta przez platformę, aby zapewnić ludziom sprawdzone informacje o pandemii koronawirusa. Podjęto także niezbędne kroki w celu zwalczania szerzącej się dezinformacji rozpowszechnianej za pośrednictwem tego mediów.

Facebook i Twitter rozpoczęły działania w sprawie postów, które szerzą nieprawdziwe informacje. WhatsApp również ograniczył przekazywanie takich wiadomości, a także podjął współpracę z organizacjami sprawdzającymi prawdziwość danych.

źródło: socialmediatoday.com

Inicjatywa stanowi też uzupełnienie innych działań na platformie, w tym nowych narzędzi do pozyskiwania funduszy, opcji wsparcia lokalnego biznesu oraz naklejek „Stay Home” i „Thank You”. 

Autor tekstu: Paulina Grabara
Źródło zdjęcia głównego: Freepik

Instagram koronawirus

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKwiecień z rekordowym wzrostem ruchu na stronie kukbuk.pl
Nowa oprawa dźwiękowa Radia ZET

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow