site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Instagram wprowadza dwa nowe sposoby wyświetlania treści
30.03.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Instagram wprowadza dwa nowe sposoby wyświetlania treści

thought-catalog-cAEQVM60PLI-unsplash

Nowe metody wyświetlania postów dzielą się na ulubione i obserwowane. Zostały stworzone, aby poprawić dopasowanie wyświetlanych treści do odbiorcy. Dzięki temu użytkownicy będą mogli sprawniej odnaleźć interesujące ich informacje.  

Nowe sposoby wyświetlania postów

Nowe kategorie wyświetlanych postów dzielą się na ulubione i obserwowane. Do pierwszej grupy należą posty publikowane przez najbliższych znajomych i ulubionych twórców. Ta kategoria może mieć dodanych maksymalnie 50 kont. Zmian można dokonywać w każdej chwili, co więcej, dodawane i usuwane profile ni ebędą o tym poinformowane. Konta dodane do tej grupy zostaną oznaczone gwiazdką i wyświetlane u góry w głównym kanale Instagrama. Kategoria obserwowane zawiera natomiast widok wszystkich wpisów śledzonych profili. W obu kategoriach posty są wyświetlane chronologicznie.

Dlaczego taka zmiana?

Nowy podział pomoże użytkownikom szybciej zapoznać się z najświeższymi postami kont, które są nam najbliższe. Z najnowszych opcji wyświetlania można skorzystać, wybierając odpowiedni widok w lewym górnym rogu strony głównej Instagrama. Mimo wszystko należy pamiętać, że nie jest to nowość wśród mediów społecznościowych. Obecnie niemal wszystkie media stosują taką chronologię. Niemniej jednak, zmiany tego rodzaju zawsze wzbudzają ogromne emocje wśród użytkowników. Adam Mosseri, szef Instagrama, potwierdził, że mimo nowych opcji wyświetlania feedu na Instagramie, portal nie ma zamiaru rezygnować z pokazywania polecanych treści, głównie dlatego, aby użytkownicy mogli wychodzić ze swoich baniek i mieli styczność z różnymi treściami, które pojawiają się w tym medium społecznościowym.

Autor tekstu: Natalia Sołkiewicz
Źródło zdjęcia głównego: Thought Catalog/Unsplash

Instagram nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisZetki. Jak dotrzeć z komunikacją do cyfrowego pokolenia?
Alfy. Nowe pokolenie klientów

Podobne wpisy:

  • pexels-greenwish-13883890
    Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie
  • dole777-EQSPI11rf68-unsplash
    Facebook i Instagram bez reklam: tak, ale dzięki płatnej subskrypcji. Nowa propozycja Mety

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow