site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Instagram wprowadza nowe tło w Stories
19.08.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Instagram wprowadza nowe tło w Stories

Loei, Thailand - May 10, 2017: Hand holding samsung s8 with mobile application for Instagram on the screen

System AR (Augmented Reality) znajduje coraz szersze zastosowanie w mediach społecznościowych. Według zagranicznego portalu wersm.com, już niedługo podczas robienia selfie i tworzenia relacji na żywo na Instagramie będzie można zmienić drugi plan za pomocą rozszerzonej rzeczywistości.

Stories mają zostać rozbudowane i posiadać możliwość wybrania z rolki aparatu własnej fotografii zamiast prawdziwego obrazu.

Greenscreen, jako opcja nowego tła

Coraz więcej aplikacji korzysta z AR, aby stworzyć dla swoich użytkowników kreatywne pole do popisu. Jane Manchun Wong na swoim Twitterze ujawniła nową opcję, którą wprowadza Instagram. Podczas tworzenia Stories, jako tło można wybrać jedno ze zdjęć, które znajduje się na rolce z aparatu. Działa to na zasadzie greenscreenu – drugi plan z prawdziwym krajobrazem zastąpiony zostaje wybranym przez użytkownika obrazem.

Instagram is testing built-in AR Background Story Effect

It's like the macOS/iOS Photo Booth and we get to pick our own backdrop from Camera Roll pic.twitter.com/KobB33DJ1r

— Jane Manchun Wong (@wongmjane) July 26, 2019

Według Wong funkcja ta działa na zasadzie iOS Photo Booth, który nadal istnieje, lecz nie jest już tak popularny. W jednej chwili można było znaleźć się pośród dzikiej dżungli lub na Księżycu. Zabawa polegała na zamianie tła na dowolny obraz znajdujący się w folderze telefonu, podczas gdy sfotografowana postać pozostawała na swoim miejscu. Teraz Instagram chce nawiązać do tej funkcji, wprowadzając AR do Stories. Na początku będzie można wykorzystać jedynie statyczne obrazy, ale najprawdopodobniej z czasem uda się zastąpić je własnymi filmami.

Instagram jest w fazie testowania tego rozwiązania. Jeszcze nie potwierdził oficjalnie informacji, kiedy użytkownicy będą mogli korzystać z nowej opcji zmiany tła.

Autor tekstu: Paulina Grabara
Źródło zdjęcia głównego: freepik.com, designed by jannoon028

AR Instagram nowość Stories

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisAkcja „Czyste Karkonosze” zachęca do posprzątania parku narodowego
Facebook udostępnił zewnętrznym firmom kod do zwalczania nieodpowiednich treści w sieci

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow